Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Kör'e'ben

Kör'e'ben
 

sonun katiyetinde oynadığın oyun ne..niye..


Kör kuyulara vurmuş gölgem..
Ayaklarım su toplamış hıçkırmaktan
Yok demekten alnım ay olmuş, apak olmuş
Öyle açılmış saçılmışım ki
Kapalı kapıları bir daha kapatmaya,
Kapatıp yeniden açmaya çalışmışım..
Dersim görülmüş oysa ki, ilk elmayı yiyenle..

Bir demlik çay demledim
Aradım ince belli bardaklarıma dudak..
Kapıyı içerimden çalmaktan bıkarak,
Dışıma kapıyı açmak..
Bir alo?
Bir nasılsın?
Bir ben'i bana sormanı bekleyerek..

Ne alıyorum senden..ne bekliyorsun diyerek..

Umut kapıya sıkıştı, duvara tosladı, çiğçiğ yedi, eyvallah dinlemedi
Her seferinde sırtımdan öptü..
Her seferinde kollarım açıla yandı..
Kapatmayın kapıları
Söyletmeyin yüreğimi diyerek..

Diyorum ki
Lal kesilsem neye yarar
İsyan etsem neye
Adım atsam kime
Kör kuyuya düşsem nereye..

Gölgemi bulasım var! 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..