Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Korkularımla sevdim seni

Korkularımla sevdim seni
 

....


Ben ve yanlızlığım vardı uzun zamandır.Kimselere vermek istemediğim, bir türlü güvenemediğim bir kalbim vardı benim. Sen girdin hayatıma birden bire hiç beklemediğim bir anda. Fırtınalı bir hayatın ortasında birleştik. Sen, kendine yakın bulduğun insanların sana yaptığı hatalardan, küçük yaşta babasız kalmaktan, yalnız büyümekten şikayet ediyordun, bense uzun yıllar acısını çektiğim bir aşkın yaralarını sarmaya çalışıyordum.. İyi birer dosttuk, her şeyi paylaşır olmuştuk. Bu yakınlaşmamızın kısa bir sürede olmasına rağmen zaman öyle tatlı, öyle güzel geçiyordu ki ben içimdeki kıpırdanmalardan habersizdim.. İzinsiz bir yolcu gibiydin, ben ise birçok zaferler kazanmış, malubiyetlerle ezilmiş ve bir çoğuna geçit vermemiş bir bekçi.. Karşı koymak istedim diğerleri gibi. Ama bu sefer olmadı işte yapamadım, durduramadım seni. Bir şekilde dokundun kalbime ben istemeden.. Korkak bir çocuk gibiydim, ürkek ve çekingen.. Ne kadar kaçmak istesemde bırakmadın beni, izin vermedin gitmeme.. Yaralı, kanadı kırık bir kuştum sanki.. Sonra senin kollarına bıraktı o çocuk kendini, sana güvenmişti, tüm korkularıyla sımsıkı sana sarıldı.. Yanılacağı hiç aklına bile gelmemişti.. Çünkü karşısındakinin öyle derin yaraları vardı ki 'günün birinde bana kazık atar mı??' diye aklına bile getirmedi.. Ne bilebilirdi ki o yaralarını kullanarak bir sürü yalanlarla onu da yaralayıp daha çok üzeceğini, tüm güvenini yerle bir edeceğini..

Sanki garip bir rüyadaydım, gözlerimi açtığımda dostluğun yerini aşk almıştı. Kendimizi tutamamıştık işte. Duygularımıza hakim olamamıştık. Sen benim aşkım, bense senin vazgeçilmezindim artık. Öyle derdin.. Şimdi vazgeçilen ve geçirttiren oldun.. Oysa, “Hiçbir kelime senin adın kadar yer tutmadı dudaklarımda.. Hiçbir adam senin kadar yakışmadı alın yazgıma.." Galiba asıl şimdi rüyadan uyanmıştım..

Artık Islak gözyaslarım var ve daha çok korkularım var ürkek ceylanlar misali.. Hala seni sevmek ne güzel.. korkuyorum içimdeki seni kaybetmekten.. farklı sehirlerde nefes alan ama aynı sevgiye kosan iki yürek aynı bedende.. Gözbebeklerimden süzülen gözyaslarımı senin icin akıttım.. seni sevecegim gözyaslarımın ıslaklıgında.. ne edersin ne yaparsın aklımda olacaksın.. gece kabuslarda uyandıgım zaman seni arayacagım.. uykularım tutmadıgı zaman senin kollarını sarılacagım.. Hayalinde yasamayı, dokunmadan sevmeyi, bilmeden nefes almayı ve mutluluklarda aglamayı ve vuslatın hüzünlerinde beklemeyi ögrendim.. her zaman seni bekleyecegim.. kalbimde sevgilerin ve avuclarımda sana hasretinde birikitirdigim ıslak gözyaslarım.. Artık seni severken dilim susuyor.. Konusan sadece kalbim.. Kalbime bazen de gözyaslarım eşlik ediyor.. Sana olan sevdamı gözyaslarımı süslüyorum: hasretine ise yarınlarda ansızın cıkıp gelecekmissin gibi bekledigim umutlarımı ekliyorum.. Sana gözyaslarımı hediye ediyorum.. Hüzünlerimdeki en güzel mutluluklarımı hediye ediyorum.. Ac avuclarını sevdamın ıslak taneleri düssün.. Kilitli gönül kapılarını arala yaralı kalbime.. Sana ve senin yüregine sıgınıyorum karanlıgı emziren gecelerde.. Günesimi kaybettim senin gülüşlerinde ısınabilir miyim? karnım ac senin mutluluklarınla kalbimi doyursam kızar mısın? Dudaklarımda ismin, kalbimde sevgin, gözleriimde ise hasretine dökülen sevgi taneleri..Yarın belki de uyanamayacagım yatagımdan.. Sana yazdıgım son yazıdır belki de, Belki bugün Azrail bana ölüm davetiyesine sunacak..Ve sakın unutma; ismimi , cismimi unut, ama ne olur gözyaslarımda büyüttügüm sevdamı ve kokumu unutma..Gidersem de kalbimi sana emanet ediyorum..Yarın belki de daha güzel olacak.. Gözyaslarımla ıslanan sevgim senin gülüşlerinle ısınacak.. Güldügünde ben senin tatlı tebessümlerindeki en güzel gülüş olacagım.. Agladıgında ise topraga hasret gözyasın olacagım.. Biliyorum ki sen de esen rüzgarla okşayacaksın saçlarımı artık, yağan yağmurlarla dokunacaksın bana.. Seni seviyorum canım.. Nedensiz sevmelerimdeki en büyük sevdam..kalbim iki kisilik artık...Nefesim ise senin icin...

Yine de Hani olmaz ya, olsun istiyorum!! Çık gel, istiyorum!! Onca acıyı, onca sızıyı, bu anı görmek için yaşadın demeni istiyorum.. Ansızın öyle bir gel ki, hasretinle deli olmadan, seni gördüğüm an delireyim istiyorum!! Delirmenin bile senli bir sebebi olsun istiyorum!!.. Anladın mı, SENLİ BİR SEBEBİ...

Hala anlayamıyorum, Nasıl özlemektir ki bu, aynadaki gözlerimde bile senin gözlerini görüyorum... Hayatımı seninle en baştan yaşadım, her şeyi sende temize çektim ben; Hatalarımı, günahlarımı, aşklarımı...

Senin sevgine sahip olmanın verdiği mutlulukla, elimi uzattığım zaman sana ulaşamayacak, tenine dokunamayacak kadar uzak olsak bile, hala seninle yaşıyorum.. Hayalinle bana emanet olarak bıraktığın lekeli sevginle.. Gözün arkada kalmasın, ben de bu sevgiyi kirletecek en ufak bir leke olmayacak.. Ben yarımım artık, ne zaman tamamlanırım bilinmez ama bu yarım benle bile, Uzakta ötede yine de, ille de hep SENİNLE..

ıÜü
 
Toplam blog
: 24
: 1007
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Kaleminden, yazmaktan hiç vazgeçmeyen, fotoğraf çekme ve çekilme hastası olan biri..  ..