Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '20

 
Kategori
Güncel
 

Korona Sanki Adam Seçiyor

Tedbirsizlerin hasta olmayışı bizi aldatıyor.

Görüyoruz, adam hiç dikkat etmiyor yine de bir şey olmadığını görünce ona bir şey olmadığına göre bize de olmaz deyip rahat hareket ediyoruz.

Ona bir şey olmuyor ama nasılsa bize oluyor, hastalık kapıyoruz.

Oysa yine de biraz tedbirli davranmıştık, biz hastalık kaparsak onun haydi haydi…

Ama işte öyle olmuyor, Korona sanki adam seçiyor.

Elbette ki kimseye bir şey olmasın ama bu aldanış bize pahalıya mal oluyor.

Adam hiç tedbir almıyor, biz yine maskemiz şunumuz bunumuz… E bir yerden sonra bak demek ki bir şey olmuyormuş niye kendimi sıkayım deyip tedbiri biraz gevşetiyoruz hoooppp pozitif!

Hasta birisi, ben o tedbirsizlerin onda biri kadar tedbirsiz davranmadım diyor.

Kovid-19 köşede durmuş bizi bekliyor, adeta adam seçiyor!

Ben 4 aydır maskeyle yatıyorum, adam dört aydır maske takmıyor, ikimiz de hasta değiliz. 500 lira sabun kolonya parası verdim, markete gitmeye korkuyorum; adam ağzı gözü açık düğün dernek AVM’lerden çıkmıyor, her gün bir sürü insanla adeta kucak kucağa, ikimiz de hasta değiliz.

Hatta ben bir iki kez boğaz ağrısıyla panikleyince Korona tedbirli olana bulaşıyor galiba diye düşündüm.

Ama sanki gerçekten böyle bir durum var.

Herkesin şartları durumları farklı belki ondan mı; ama bulaşmada fark etmemesi lazım, ediyor.

“Korkut onlar hasta oluyor da sen ben görmüyoruz”

Hayır canım her gün gördüğüm insanlar. 4 aydır bir gün maskeli görmedim, o kadar rahat ki sanki hastalık falan yok, zavallı Korkut hasta olacağım diye günde 9 defa ellerini yıkıyor, dış kapıyı mendille tutup açıyor. Birine dalgınlıkla 1 metreye kadar yaklaşmışım panik oldum kalp krizi geçirecektim.

Ya ben haksız değilim şansızım, onların onda biri kadar rahat davransam hastalık kapar 65 yaş altı ve hiçbir kronik hastalığım yokken yüzde yüz ölürüm!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..