Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Koşaner Paşa'ya suç duyurusu

Koşaner Paşa'ya suç duyurusu
 

Genelkurmay Başkanlığı görevini yaparken komutanlarıyla mesleki bir toplantı yapan Koşaner Paşa'nın konuşması yazılı medyada yayınlandı. Yazıldığına göre toplantı konuşmaları yasa dışı yöntemle dinlenmiş ve kayda alınmış. Tabi fırsat kaçar mı, birileri de savcılığa suç duyurusunda bulunmuş. 

Acaba son yıllarda sıkça duyulan ve mahkemelere de delil olarak sunulan ortam dinlemeleri, dijital belge üretmeleri, haksız karalama kampanyalarını kimler niçin tezgahlıyor, bir muamma, bir sır gibi. Devletimiz talihsiz bir süreç yaşıyor, ülkeyi yönetsin diye seçilenler devletin temellerine dinamit koymaktan çekinmiyor, amaçları ne olabilir acaba, çok girift bir durumla karşı karşıya bulunuyoruz. Bir kurumun en yüksek yetkilisi, kurumdaki olumsuzlukları açık yüreklilikle özeleştiri yaparak alt birim yetkilileriyle paylaşmasında nasıl bir suç olabilir anlaşılır gibi değil. 

Bir hukuk devletinde yaşananlar karşısında hukukçular ve aydınların suskun kalması bana göre korkutulmuş olmanın bir göstergesidir. Mahkemeler normal yargı görevlerini yapmayı bir kenara bırakmış, nerde Atatürk'çü, muhalif, etkin ve duyarlı aydınları hapishanelere tıkmanın peşine düşmüş. Bu gidişatı milletin yararına görmediğimi belirtiyor, yaşanan olayları ibretle ve üzüntüyle takip etmeye çalışıyorum. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..