Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Koskoca Bir Ömrü

Ateşlerde bedenim, yüreğim sana rehin,
Duy artık feryadını, söyle ne olur halim,
Sanma kadere isyan, sanadır tüm vebalim,
Şu koskoca ömrü biz, ahla vah la bitirdik.

Hüzünlerim karıştı, sabahın seherine,
Düş kurup da avundum, kahredip kaderime,
O kapkara bulutlar, çökerken üzerime,
Şu koskoca ömrü biz, ah la vah la bitirdik.

Gökkuşağı aradım, gecenin mateminden,
Yıldızlara yol aldım, tutunca ellerinden,
Deva bulmadı derdim, dermanım ta derinden,
Şu koskoca ömrü biz, ah la vah la bitirdik.

Hayallerim isyanda, gönlüm hala sen diyor,
Vuslat uzaktan bakıp, bana dişlerini biliyor,
Yâr fermanım elinde, kalemi kır sen diyor,
Mutluluk hayalini, çıkmazlara yatırdık,
Şu koskoca ömrü biz, ahla vah la bitirdik.

                               Birdal Can TÜFEKÇİ
                               8.8.2019

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..