Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

KÖYLÜ İLE YOLCU

Yolcu karşılaştığı köylüye sormuş: “Karşı köye kaç saatte giderim?” Köylü, “Bilmem,” diye yanıtlayınca yolcu şaşırmış. “Nasıl bilmezsin?”. Yolcu köye doğru yürümeye başlayınca köylü arkasından bağırmış: “İki saatte gidersin!” Yolcu köylüye neden şimdi cevap verdiğini sorunca köylü, “Arkadan yürüyüşünü gördüm de ona göre söyledim,” demiş.
 
Her ülkenin de yapısı kaynağı farklı. Bizim halkımıza evde otur demekle oturmazlar. bazları iyilikle evde oturur, bazıları sokağa çıkma yasağıyla. Onun için işimiz çok zor.
Sokağa çıkma yasağı uygulanması içinde ödemelerin ertelenmesi, evdekilere ilave kaynak gerek. Kaynakta da sıkıntı olduğundan Fransa, İngiltere, Kanada bunu yapmış vatandaşına biz yapamıyoruz demek te doğru değil. Allah devletimize zeval vermesin. Ha dünyanın en fakir ülkelerinden El Salvator bile elektrik, su ödemelerini üç ay ertelediğini ilan etmiş. Ama onların nüfusuyla da 80 milyonluk ülke bir değil.
 
Bu işin altından zor kalkacağız gibi bir his var içimde. Evet, hep beraber dua edelim. İşimiz yine Allah'a kaldı gibi. Ama bu ülke ne karanlık günleri geride bıraktı. Bunun da altından kalkacaktır. Yeter ki birlik ve beraberlik içinde olalım. İşverenlerimizde biraz daha duyarlı olsunlar. Ücretsiz izine çok sarılmadan sadece kendilerini düşünmeden hareket etsinler.
 
Bizim kuşak ve daha yaşlılarımızda evde oturmaya devam etsinler.
 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..