Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Kozmik Yolculuk ve Yılbaşı ''Yeni Yıl Mesajı'' (2010)

Kozmik Yolculuk ve  Yılbaşı ''Yeni Yıl Mesajı'' (2010)
 

Kozmik Yolculuk ve Yeni Yıl Mesajı (2010)


Kozmik Yolculuk ve Yılbaşı... (2010)

Sizsiz mi kaldım?
Nasıl ve nereden başlarım şimdi sizi anlatmaya.
Kim varsa bu dünyada herkes bilmeli ve tanımalıydı sizi..
Haklıydınız
Küskündünüz
Kırgındınız
Yok saydınız
Unutmak ve hiç hatırlamak istemediniz..
Kulpu kırık dünya hadi oradan sende derdiniz..
Ve..............
Sağınıza solunuza hiç bakmazdınız.
Nedendir bilemezdik ama önünüze ve arkanıza da dönmek istemezdiniz..

Bu akşam son kez izin istiyorum sizden?
Sizi yazayım, sizi anlatayım istiyorum şu kulpu kırık dünyaya.
Gittiğiniz yerlerde hep gülmenizi ve çok mutlu olmanızı istiyorum!

Bilmez miyim hiç olmazsa öksüz ve yetimler için gülersiniz siz.
O konuda hep anlaşırdık sizinle..
Yardım etmesine ederdik amma canlılar bilmesin isterdik ikimizde.
Yapacaklarınızı, yıkacaklarınızı anlatmanızı ve haykırmanızı isterdim şu dünyaya.
Hani birlikte çoğalacaktık ve her gün bir merdiven fazla çıkacaktık?
Hiç azalmayacak, hiç tükenmeyecek ve hiç bir yere yalnız gitmeyecektiniz?
Sanıyorum ilaçlar yüzünden hatırlayamadınız..
Birlikte gitmek için şu bilinmeze.

Hani, birlikte çekecektik hayatın dozunu sizinle?
Şimdi sessiz ve vedasız...

N
E
R
E
Y
E

B
Ö
Y
L
E
?

Hissediyorum!

Samanyolu tarlasındasınız ve kucak, kucak, yıldız topluyorsunuz şimdi bütün çocuklara.
Karanlıkta uyumasınlar diye!


Sabiha Rana

x1pjzf2ryhxrwqch4nyixqown9.gif

Yıllar!

Geçseniz ne olur?

Geçmeseniz ne olur?

Cahilliğimizi yok edemetikten sonra!..

(...)

Mutlu Yıllar etoile22qh1.gifYaşlı Dünya

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..