Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kuantum ve yaşam yolumuzdaki işaretler

Kuantum ve yaşam yolumuzdaki işaretler
 

Kuantum fiziğinde gözlemci ve gözlenen enerji boyutunda bir ve ayni şeydir. Düşüncelerin de bir enerji oluşu bize; düşüncelerin yaşam enerjisini şekillendirme olasılığını ortaya koyuyor.
Bakış açım şudur ki; bizler düşünce enerjisi ile yaşam enerjisini şekillendiriyoruz.

Kuantum alanının bir noktasına yaptığımız etki bütünü etkiler.

"Kuantum Fiziği, fizikle fizikötesinin birbirine karıştığı bir noktanın adıdır. Heisenberg’ in belirsizlik alanı dediğimiz bu alanı, gönderdiğimiz düşünce paketçikleri varlık katıyor ve belli hale getiriyor. Kuantum alanının bir noktasına yaptığımız etki bütünü etkiliyor aynı zamanda. Biz bir şey düşündüğünüzde bundan tüm alan etkileniyor." (kaynak:http://www.kuantumdusunce.com/)

Tanrı, niyetlerimizi gerçekleştirebilmemiz için, belki de bir oyun olarak kuantum belirsizliğini verdi bize. Böylece, belirsizlikteki tüm olasılıklar içinden, bilinçli odaklanma sayesinde, olmasını istediğimiz durumun gerçekleşme ihtimalini arttırmış oluyoruz.

Kuantum belirsizliğine istenilen durumun kodlanması hakkında size, Kuantum Düşünce Tekniği (Arıtan Yayınevi), Kozmik Sempati (Ruh ve Madde Yayınları) , Yaratıcı İmgeleme (Akaşa Yayınları), Yeter ki İste (Omega Yayınevi)kitaplarını önerebilirim.

Yoldaki İşaretler

Kuantum alanına niyetlerimizin etki ettiği bilgisinden yola çıkarak, yaşamımızda bu etkinin gerçekleştiğini görebiliriz. İşte bu noktada işaretlerle karşılaşırız…

‘Ruhsal aydınlanma; aynı zamanda yaşamımızdaki işaretleri algılayıp yorumlamayı ve aradaki bağlantıyı görmeyi de içeriyor. ‘

Gerçekte bir şey için niyetlenildiğinde ya da yoğun düşünüldüğünde, o konu hakkındaki ihtiyacı giderebilecek işaret; bir seminer, bir yazı, bir his bir şarkı bir arkadaş vs yardımıyla yaşamımıza çekilir. Çünkü niyetin çekimi; bize benzer frekanstaki koşulu, insanı, bilgiyi vs karşımıza çıkartır. Böylece benzer frekanstaki enerjiler, birbirini tamamlama ve geliştirme yönünde, birbirinin ortak parçasına hizmet etmiş oluyor.

Hayat birbirine girmiş milyonlarca olasılığı taşıyan bir bütün. Bilirsiniz, bazen yaşamınızda bir şey olur ve aradan zaman geçer. Geriye dönüp baktığınızda, daha büyük parça meğersem daha küçük parçaların zincir şeklindeki bağlantısından kaynaklanmış.

Hatta bazen;

kötü olarak yorumladığımız şey, daha sonraki büyük parçaya varabilmek için, gerekli olanmış.’Örneğin, canım sıkkın olduğu için evde kapalı kalmayı tercih etmem kötü gibi gözükebilir ama sadece ev numaramı bilen birinin önemli ve acil bir iş için evi aradığında beni bulması iyi bir durumdur. Oysaki dışarı çıkmış olsaydım bu gerçekleşmeyecekti. Yani sıkıntılı ruh halim, ihtiyaç halinde tam vaktinde bana ulaşılmasına vesile olmuştur. Bunun gibi, eğer görmeyi bilirsek, olasılıkların biz haricinde başka bir güç tarafından, birbirini kilit anahtar ilişkisi ile tamamlayan bir sırada gerçekleştiğini fark ederiz. Ve algılayışımız alanında bir şeye ‘kötü’ derken, aslında onun daha sonraki önemli ve iyi bir parçanın gerçekleşmesine vesile olduğunu anlamış oluruz.

Benim yaşamımda düşündüğümde fark ettiğim, yaşanırken fark ettiğim, tezahür yani niyetlerin çekim alanından dolayı gerçekleşen ‘tesadüflerim’ var. Bunlar küçük birer mucizedir.
Ve sizin de kendi yaşamınızda, düşündüğünüzde ve bağlantıları gördüğünüzde, niyetlerin çekim alanından dolayı gerçekleşen ‘tesadüfleriniz’ var…
İşte bu yüzden, yaşamında yolunu bilim ve ruha adama arzusu taşıyan ve bunun için yola çıkmış bir ‘aktarıcı’ olarak şunu söyleyebilirim ki, düşünce enerjinizi istenilen duruma odaklayarak ya da belki sadece ‘derinden isteyerek’ zincir kuralını eyleme geçirecek ‘işaretleri’ yaşamınıza çekebilirsiniz.

Ve biz tanınıyoruz. Biz biliniyoruz. Niyetin biliniyor ve niyetin, evrensel enerjiyi harekete geçiriyor.
Duanın işleyişinde de bu sistem var çünkü…

İşaretler farketmek ve bilinçli olarak yaşamımıza çekmek dileğimle.

Genç Gelişim Dergisinde yayınlanmıştır.


 
Toplam blog
: 20
: 1393
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

Öğrenci ..