Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Küçük mutluluklar

Küçük mutluluklar
 

Michelangelo "kutsal aile"


Hayat güzel bahar geldi

Yapraklar yeşillendi

Çiçekler açıyor polenler saçıyor rüzgar uçuyor

Güneş ise utangaç bir açıyor bir gidiyor yinede de hayat güzel yaşa sevgilim diyor

Denizdeyim denizleyim denizin içinde mavi ile birlikteyim

Zaman zaman içinde gelecek geçmişi özletmeyecek

Bugünü yaşıyorum yarın bekle geliyorum seni unutmadım dünüm ancak yönüm önümdür

Zaman zaman içinde gelecek geçmişi özletmeyecek

Yeni elbiseler almam lazım yeni bene

Yeni ayakkabılar almam lazım

Yeni takılar yeni kokular beyaz tenime

Çimlere yatıyorum cumartesileri

O gün izinliyim hayattan

Bir denize bir gökyüzüne

Bakıyorum sadece

Tek mesaim huzura sesleniş

Parça pönçük kısa kısa notlar oldu ama bu sıralar böyle

Küçük huzurlar küçük mutluluklar

Büyük hayatım oldu.

Not: Yıl 19.04.2010 buna artı olarak şuan 2015 ekim mutluyum.  XOXO Deniz Şahin

 

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..