Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Küçükken bir gemi zannederdim kendimi

Küçükken bir gemi zannederdim kendimi
 

Foto: Emre Erden


Küçükken bir gemi zannederdim kendimi 

Bu dalgalı okyanuslarda yüzen 

Biraz büyüdüm tekne 

Biraz daha büyüdüm sandal 

Şimdi sorsan gondol derim belki 

Belki gondoldan biraz daha küçük bir kayık 

Kürekleri kırılmış 

 

Beni üzebileceğini sanıyor bu yağmurlu hava 

Bilmez mi 

Ben yağmurda ıslanmayı çok severim 

Lakin geceler bilir 

Pek sevilmez biriyim 

Kiminin sırtında yük küfesi 

Kiminin gönlünde elbise askısı

 

Venedik - İtalya 

 

Emre Erden  

 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..