Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Müzik
 

Kurt Cobain..

Kurt Cobain..
 

Onun ilk Lithium şarkısını dinlemiştim. Onun demek yanlış olur. Nirvana'nın.. Bir arkadaşım radyodan kasete çekmiş, dinletmişti. Tabi o zaman Nirvana nedir kimdir bilmediğim için pek dikkatli dinlememiştim. Ondan sonra diğer şarkılarını merak edip internetten yükledim. Şarkılarını ilk dinlediğimde bende yine pek bir etki bırakmamıştı. Ama zamanla kendimi sürekli Nirvana şarkılarını dinlerken buldum. Sonra internetten resimlerine baktım, solistini merak ettim filan öyle başladı Kurt Cobain'le tanışmam..

Gittikçe Kurt cobain'i daha çok araştırdım. Onda beni çeken birşeyler vardı. Onun ne olduğunu bugün bile tam olarak çözebilmiş değilim. Belki onun o güzel sesiydi belki de hüzünlü bakışı.. Bilmiyorum. Ama şarkılarından çok karakterinin beni etkilediğini düşünüyorum. Aslında şarkılarıyla kişiliği bir bütün. Ben bir bütün olarak Kurt Cobain'den etkilendim. Ne zaman birşeye üzülsem onu yanımda buluyordum hala da öyle. Ünlü olan bütün kişiler kendine lüks arabalar (kendilerine bir iki araba da yetmez), birbirinden şık(?) elbiseler, villalar alırken o yine yırtılmış pantalonunu giydi. En sevdiğim özelliklerinden biri de budur. Onun 'unplugged'taki hallerini çok seviyorum. Çok içten söylüyor. İzlediğimde kendimi tutamıyorum.
Aslında onunla ilgili tüm düşüncelerimi, hissettiklerimi yazsam baya bir uzun sürer sanırım. Ona bize ve bana verdiklerinden dolayı ona çok teşekkür ediyorum...

 
Toplam blog
: 5
: 418
Kayıt tarihi
: 24.09.07
 
 

1993 Bursa doğumluyum. Gitar çalıyorum. Müzik dinlemeyi çok severim; özellikle blues ve grunge. Şu a..