Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

06 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kürtçe bilen uzman er alınacak …

Kürtçe bilen uzman er alınacak …
 

CNN'in Kandil'e kadar gidip, PKK ile gorusmesi Yahoo'da bile kapak haberi oldu. Bende izledim. Bakin neler hissettim?

Kameraya konusan genc PKK'li kadin Turkce konusuyordu. Sanirim Kurtceyi tercih etmemesinin bir nedeni vardi...

Yattiklari, yedikleri yerler duzgun. Kiyafetleri tek-tip. Donanimlari iyi. Belli ki karinlari doyuyor...

***

Olaylara ekonomik olarak bakmaya, Amerika'da basimiza gelenlerden sonra basladim.

Her sorunun nedenlerinin icerisinde, "ekonomik" olanlara oncelik veremez, cozum getiremezsek; kavga-dogusle bir sonuca varamiyorsunuz...

Amerikanin Irak'ta, Afganistan'da savasan askerlerine bir bakin.

Rutbeliler haricinde, ulkesinde ekonomik sorunlar yasayan gencler buralarda savasiyorlar.

Yasarlarsa, belki de bedava bir universite egitimini garanti edecekler?

***

PKK'lilar sabah 5:30'da kalkiyorlarmis.

Gunleri ders, egitim... ile dolu.

Kahvelerde, sokaklarda, issiz-gucsuz, basibozuk dolanacaklarina buralarda disiplinli bir yasam suruyorlar!...

Karinlari doyuyor!...

***

Ben diyorum ki;

PKK'nin el attigi yorenin gencline biz de yol acalim!

Uzman Erbaslikla birlikte, Uzman Er uygulamasina gecelim.

16-22 yas arasi, Kurtce bilen, T.C. vatandasi ve/veya T.C. vatandasi olmaya istekli gencleri "Uzman Er" olarak askere alalim. Okul bitirmis olma, Turkce bilme sart aramiyalim. 4 yillik mukavale imzaliyalim. Turkceyi biz ogretelim...

Dahasi?

Dahasini siz soyleyin!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..