Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '16

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Kurutulmuş atıştırmalık et

Kurutulmuş atıştırmalık et
 

Kurutulmuş atıştırmalık et


Günümüzde atıştırmalık ürünler gün geçtikçe artıyor. Daha önce size bu kategoriye giren birçok gıdadan bahsetmiştim. Çünkü biliyorum ki en çok ihtiyaç duyulan ve ilgi çeken ürünler bunlar. Bilinenlerin yanı sıra bugün bahsedeceğim şey ülkemizde yeni yeni duyuluyor. Aslında uzun zamandır var ama farkettim ki çoğu tüketici bilmiyor, bu yüzden yeni duyuluyor diyebiliriz.

O zaman anlatmalısın özge, uzatma .

Ürünümüz et.  Ama nasıl ? Kurutulmuş et. Aslında bu tarihimizden gelen tanıdık bir uygulama olabilir fakat günümüzde karşımıza çıkış şekli farklı. Boşnak usulü olanı ve Afrika yerlilerinin kullandığı uygulamalar da var. Atıştırmalık olarak piyasaya sürülen bu ürünler karşımıza dana ve hindi eti olarak çıkıyor.  Geleneksel ve endüstriyel yöntemlerle kurutulan bu etler , tercihe göre baharatlanıyor. Benim bildiklerim sade, karabiberli,kekikli olanlar. Et seven tüketiciler için harika bir haber olduğunu düşünüyorum. Bilmeyen ve bunu okuyanlar için müjde vermiş olabilirim.  Çoktan bilenlerse “ Yeni bir şey gibi anlatmasan keşke. “ diye sitem etmiştir. Olsun her iki tüketiciyi de seviyorum.

Piyasada 25 gram ve 40 gramlık paketlerde kaşımıza çıkan bu ürünlerin atıştırmalık ürünlerin dünyasına yeni bir soluk getirdiğini ve zamanla daha çok ilgi göreceğini düşünüyorum.  Protein değeri yüksek olan bu gıda, tüketicilerin ve özellikle kolayca et tüketmek insanların favorisi olmuş durumda bile.

                                                                                                                                                                        Sağlıkla Kalın!

Not : “  Et sevenler için her türlü 1 numara. “                        Gıda Müh. Nermin Özge Bilge

 

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..