Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kusura bakma sevdiğim ben seni çok sevdim..

Kusura bakma sevdiğim ben seni çok sevdim..
 

Aşk varsa doruklarında yaşarım ben, sevgiyi karşı taraftan beklerken onda kaybolurum. Aşk varsa eğer bir yerlerde dolu dolu yaşarım, ardıma dönüp baktığımda ise kocaman bir boşluk olur. Çok severim çok daha fazlasından değer veririm, hak eder mi hak etmez mi düşünmem, ama şuna inandım aşk çok sevmeye gelmiyor.

Çok sevdiğin anda yalın ayak kaçıyor yürekleri ardına almıyor hiçbir şeyi, kocaman bir boşluk ve başa çıkamayacağın acılar kalıyor.

Her adımda onu mutlu etmek istersin o sana 1 gülücük verdiyse sen ona 10 verirsin, tek amacın bu aşkta onu ve kendini mutlu edebilmek.

Mutlu etmek değer vermek yetmiyormuş arada sırada uzaklaşmak, özlemek gerekiyormuş, sevgi denizinde boğuldun sen.

Kusura bakma sevdiğim ben seni gerçekten çok sevdim..

Sen benim limanımda yüzerken, aşkın suyunda boğuldun, fazla aşk yaramadı sana sıkıldın..

Yüreğimden yapacak başka birşey gelmiyor, sahi var mı yapılacak birşey ?

Sözcüklerimde yaşarsın  ya da sözcüklerimle yaşarsın.

Zamanla anlaşılacak aşk ak mı kara mı ?

Kusura bakma sevdiğim ben seni gerçekten çok sevdim..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..