Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Latin usulu ask

Latin usulu ask
 

Arjantin`li Carolina kirk yasinda uc cocuk sahibi cekici bir bayan. Onu dans pistinde tanidim. Bir sure once kacasini kaybetmis. Bir sure gectikten sonra Bolivya`li Wolter ile flort etmeye baslamis, gun gectikce sevgileri ilerlemis. Wolter iki cocuk sahibi ayni zamanda evli guzel bir esi varmis. Carolina ile cikmaya basladiktan sonra esinden bosanmis. Butun bunlari nereden biliyorsun sen oranin muhtarimisin diye sorabilirsiniz.

Gecen hafta Carolina yasgunune davet ettigi anda oturmakta oldugumuz masada sohbet ederken kendisi anlatti. Tanistiklari bulustuklari zamani 18 yasindaki genc kizin yasamis oldugu heyecan icinde anlatiyor yasadiklarini. Parti Wolter`in evinde olacagi icin davetlileri Wolter belirlemis, daha dogrusu herseyi Wolter ayarlamis, Carolina`da tebessum edip Wolter`in yuzune bakarak, konuklari Wolter belirledi, bende seni davet ediyorum deyince, kabul edip etmemek arasinda zorlamdim. Yolun uzak olmasi parti gece boyunca surecegi icin donuste araba kullanma sansi yok. Alkollu araba kullanamam deyince bizde kalirsin dediler. Daveti kabul ettim. Masada baska biri daha vardi, gecen sene Gypsy Kings`in konserine giderken yapmis oldugum baklavayi hatirlatti. Masadaki kisi o gun baklava yaparmisin diye ricada bulununca olur demek zorunda kaldim. Parti gunu baklava aceleye geldi ama fenada olmadi.

Birbucuk saatlik yolculuktan sonra evi buldum. Evin ici cok kalabalikti, Bolivya`lilardan cok kisi tanimama ragmen bu davette okadar fazla tanidik yoktu. Burada davete giderken herkes kendi icecegini ve yiyecek birseyler goturerek katkida bulunuyor. Bende bir kasa bira ve baklava ile gittim. Mutfaga gecerek elimdekileri biraktim. Ev sahiplerini bir sure goremedim ama baklava yapmam icin ricada bulunan kisi karsiladi. Carolina ve Wolter bir sure sonra gelerek geldigin icin tesekuur ederiz dediler. Carolina film yildizi gibi guzel ve cekici idi. Gece boyunca cok iyi ev sahipligi yaptilar. Evin alt kismina dans pisti yapmislar ve bar havasi vermisler. Herkes dans ediyordu. Sira yasgunu pastasi kesmeye gelince butun konuklar genis salonda toplandi. Carolina`nin tam mumlari sondurecegi sirada okadar cok fotograf makinesi vardiki anlatamam. Kendimizi resim cekmeye okadar kaptirmisizki, iyiki dogdun diye baslayan nakarati soylemeyi unuttuk. Carolina bir turlu mumlari sondurmuyor, sonunda kendisi basladi mirildanmaya nakarati. Hep birlikte soylemeye baslayinca mumlari sondurdu. Nefis bir yasgunu partisi idi. Tesekkurler Carolina, tesekkurler Wolter.

Butun bunlari askin yasi olmayacagini gozlerimle sahit oldugum guzelliklere dayandirarak yaziyorum. Bes cocuk ile baslayan guzel ve saygili bir beraberlik, yuzunuz hep gulsun cocuklar.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...