Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '18

 
Kategori
Mizah
 

Lazların Soy Ağacı Araştırmasına Bence Gerek Yok

Lazların Soy Ağacı Araştırmasına Bence Gerek Yok
 

Ayıptır söylemesi, canım balık çekti. Bizim mahalleden sık sık bir balıkçı geçer ama çok temiz çocuk, balıkları da hep taze, hiç malında hıyaneti görmedim. Neyse numarası kayıtlı aradım bunu dedim "Ula nerdesun" hemen cevap verdi "Uy abiçim Kadir'in kahvedeyim, abim benim." Ege'de balıkçı ama Karadenizli, has tabi. Dedim bekle geliyorum. Hemen arka sokakta, baktım ki ne Kadir'in kahve var ne bizim balıkçı. Yine aradım dedim ki "Ula nerdesun" geç açtı ama açtı, uzaktan hoparlörden alıyor sesi belli, cevap verdi "Haçan, Kadir kahveyi taşıdı, azca ilerdeyim" baştan söylesene, kızmadım laz aklı, haklı.

Neyse neyse "Ula ula konum at konum" dedim. 45 saniyede geçti geçmedi konum geldi, attığı konum 10 metre ilerde gözle görünür mesafe ama yok. Yine aradım ve yine dedim ki "Ula sen nerdesun nerde" çok az da olsa ilerde bir yerde "Ha buradaki uşaklar, balık isteyi, bende oraya toğru gideyrum" diyor. Ula, dur bir dur dedim, hamsi kafalı, balık alacam, dursana kardeşim. Allah'tan konumu açık bırakmış, navigasyondan da bakıyorum aramızda bir sokak var, yalnız o gidiyor ben gidiyorum, o dönüyor ben dönüyorum peşinde; aradım ve dedim ki "Ha, imanıma seni furacağım, bir dur" dedim. Sinyal yavaşladı durdu gibi oldu. Bu sefer o aradı diyor ki "Ula nerdesun" diyor bana. Hay Allah'ım. Kadir'in kahvenin önünde attığın konumdayım, dedim. Cevaba bak "Orası Kadir'in kahve değil ki" beni neden oraya yolladın o halde diyorum, "Kayınpederi aldı orayı, Kadir işleteyi" diyor bana neden sorduysam. Kadir'in de... Kayınpederinin de... Bir çığlık "Haa bu frenler sanki çok iyi tutmayi, duramiyrum" dedi, şaka gibi ama durdu, balığı da aldım hakikaten çok güzeldi bu biraz beni ikna etti. Kısa süreli bir fıkra anı yaşadım ama bakımlarını yeni yaptırmış üstelik pikapın, saatte 20 km hızla giderken panik de olmuş, Allah da korumuş.

Ayaküstü sohbette ettik, döndü dolaştı laf, alt üst soy ağacı sorgusuna geldi, ben anlıyorum ya az çok böyle şeylerden, benimkine de bakar mıyız dedi, yok kardeşim dedim, hiç gerek yok. Senin ezel kuşaktan laz olduğun belli, "Ne cerek var" dedim gülüştük, sarıldık.

Bugün geldi başıma bu olay inşallah sizlerde beğenirsiniz, keyifli okumalar.

 
Toplam blog
: 12
: 414
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Usta-çırak ilişkisinin gücüne inanarak, eğitimlenme ve tecrübe edinme yollarına başvurmak; medyat..