Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Leb-i Derya...

Leb-i Derya...
 

Seni
Seninle yaşamak vardı
Yollar bu kadar
Uzun olmasaydı
Dağlar bu kadar
Aşılmaz olmasaydı
Seni
Seninle yaşamak vardı
Sen bir diyarda
Ben bir diyarda
Olmasaydık
El uzatınca
Tutuşsaydı ellerimiz
Sevdalı, sevdalı
Bakışsaydı gözlerimiz
Birbirine dokunsaydı tenlerimiz
Seni
Sensiz yaşamak yerine
Ben yağmur olup yağsaydım
Sen güneş olup doğsaydın
Gök kuşağını
Yaratsaydık yeniden
Yanımda olsaydın da
Sen boş ufuklara bakarken
Ben resmine bakmasaydım
Seni seninle yaşasaydım
Dünya mı yıkılırdı ?..

Leb-i deryam...

Kızıldeniz dudaklım..

Gök kuşağı gözlüm..

Buğday sarısı saçlım...

Ceylan tavırlım...

İlhamım oldun
Yine yüreğim dile geldi
Her bir hecede
Her bir mısrada

Sevmenin güzelliğini

işledi gönül sayfama,

Yine şiirler geldi aklıma

seni bana yakıştıran,

''Leblerin mecruh olmuş,

dendân-ı sîn-i buseden,

Lâlin öptürmek bu hâletle,

Muhâl olmuş sana...''

Dudaklar lâl olmuş...

Yanaklar yana yana...

Acep,

Sevgili duyar mı
Hisseder mi
Onsuz geçen günler değil
Her saniye adeta haram bana
Yaşamak güzelmiş
O hayatımda olunca
Sevmek güzelmiş
Sevilen sevgili olunca
Aşk ise anlatılıp tarif edilemezmiş
Yaşamak lazımmış sevgiliyle biz olunca
İki beden bir yüreğe sahip olup
Tek yürekte atınca
Sevmek ne güzelmiş sevgili
İçinde
Sana dair
Bana dair
Bize dair
Yüklenmiş sevgiler

baharı yaşayınca !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..