Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Leylimin sanrıları 2

Leylimin sanrıları 2
 

Korkuyorum. Korkuyorum gözlerine bakmaktan. Gözlerindeki ışıltı bana değerse, değerde bu ışıltıyla çoğalırsam, çoğalırda kendime sığmazsam diye korkuyorum.

Kaç gün oldu tanışalı bilmiyorum. Sanki varoluşum seninle tanışmamla başladı. Korkuyorum bunu fark etmenden. İlk karşılaştığımızda kaçırmasaydın gözlerini, belki cesur olabilir uzun uzun gözlerine bakabilirdim. İlk kırılmam gözlerini kaçırmandan ötürüdür. Sonraki günlerde bir kez daha bakışlarımız karşılaştı. Saklamak için bakışlarımın anlattıklarını göz kırptım sana. N’aber der gibi sıradan herhangi birine. Sen de öyle algıladın zaten. Herhangi biri…

Korkuyorum sana bakmaktan. Bakıp kırılganlıklarını görmekten. Görürsem sahiplenmemden, sana ve hüzünlerine..Hüzünlerin benim olursa senin hüzünsüz kalmandan korkuyorum. Bu nedenle zaten sert olan yapının dahada sertleşmesinden korkuyorum. Sanki hiç etkilenmemiş gibi gülümseyerek anlattın kırılganlıklarını. Bende hep gülümseyerek dinledim seni, senin gibi..Gülümseyişin, ağlamandı benim gibi..

Öyle bir fırtınanın içindesin ki, gelemem yanına. Gelirsem savurursun beni ve atarsın kendinin en dışına..Yapmak istediğin işlerin, yerine getirmek zorunda olduğun sorumlulukların, zorunlulukların ve en önemlisi aşamayacağın bencilliğin var senin.Kendine çıkarım sağlarken, karşındakinin ne hala geleceğini umursamadığın hesaplılıkların var. Bu yüzden hep uzak olacağım sana. Beni hiçbir zaman fark edemeyeceksin.

İşte bütün bunlara rağmen, beni sana çeken en gerçek olduğun zamanlar; gülümsediğin zamanlar…

Korkuyorum bu zamanların birinde aniden sana sarılmaktan…Korkuyorum sana seni seviyorum demekten…

BENİ RÜZGARA VERME

<ı>Öfkeli bir deniz gibi
Üstünden atma beni
Yazdığın gibi silme

Yumlama parçalama
Ne yapsam kırılmaz diye
İtme koca dağlardan
Gidip gelip ağlatma

Bu bensiz yapamaz de
İçinin derinlerine sakla
Gösterme kimseye beni
Gönlünde tut bırakma

Kuşlara parçalatma
Çöllere koyup dönme
Gözden çıkarma beni
Tam her şeyimi aydınlatırken
Yeter bu kadar deyip sönme

Bir gidip bir gelip
Çocuk gibi oyalama
Korkutma yıldırma beni
Beni sakın bırakma

<ı>Afşar TİMUÇİN

Leylim

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..