Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '08

 
Kategori
Magazin
 

Lima ile var mısın?

Lima ile var mısın?
 

"Yok musun"


"Hadi hep beraber dokunalım"

"10 dan geriye doğru sayın, açayım"

"Büyük çıkacak biliyorum"

"Sen büyük açmazsın, sana güveniyorum"

"Daha önce sizin kutunuzu ellemiştim küçüktü"

"Benim kutum"

"İnşallah sana küçük açarım"

"Bunu açma büyük var"

"Beni sona bırak"

"Ne hissediyorsun şu anda?

"İçimde büyükmüş gibi bir his var"

"Korkuyorum"

Gibi seslerin çıktığı, format gereği olsa gerek beraber ağlayıp beraber gülünen,
yarışmacının kendi kendini alkışlayabildiği, kırk yıllık dost (Para) imajlı programın yeni yabancı konuğu süper bir isim.

Evet, Acun bu kez Victoria's Secret firmasının en gözde ve en pahalı mankenlerinden birini ağırlayacak.

"Var mısın Yok musun" a şimdi de Adriana Francesca Lima konuk oluyor.

15 yaşındayken Ford Supermodel of Brazil Model Search yarışmasında 1. seçilen,
2005'de Pirelli takviminde yer alan, 'Top 99 Women' listesinde yine 1. olan,
en Güçlü 100 İnsan (100 Most Powerful People) listesine alınan 1, 78 m. boyundaki Lima geliyor.

Öksüzler yurdunda yaşayan yoksul çocukların bakımlarıyla ilgilenen ve
inançları nedeniyle hala bakire olduğunu açıklayan Adriana Francesca Lima'nın bir de lakabı lakabı var.

'Lima Bean'

Bir terslik çıkmazsa 23 Kasım'da yarışacak.

Acun ona da 'Var mısın Yok musun' diyecek.

Bakalım bizdeki lakabı ne olacak, kutusunu açtıracak mı ya da Hamdi Bey onu da ikna edebilecek mi?

Bunlar önemli konu ve bilgiler. Araştırıp öğrenmezsen, takip etmezsen olmaz.
Ummadığın bir anda insanın karşısına soru olarak çıkıverir, al sana cehalet(!)
İnsanoğlu bilmeli, öğrenmeli...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..