- Kategori
- İzmir
Lodos

Liman
20 Şubat 2010 İzmir / KARŞIYAKA
Bu hafta sonu lodos vardı İzmir de deniz sanki çıldırmışçasına hırçındı.Sanki hapsolduğu çanaktan çıkmak istiyor gibiydi. Coşkuluydu rüzgarın hızı bu coşkuyu artırıyordu. Karşıyaka sahilinde bu coşkuyu seyretmek bir başka güzel oluyor. Martılar da sanki bir kenara çekilmiş bu coşkuyu seyrediyorlardı. Zaman zaman içimizde de bu coşkuları yaşarız kabımıza, bedenimize sığamayız.. Bu ne büyük bir enerjidir bizi alır uçurur. Bu coşkunun arkasından gelen dinginlik, sakinlik, sessizlik ise bambaşka bir olaydır. Bunu yaşşamak hissetmek ne güzel bir duygudur. İnsan yaşamı boyunca bu coşkuları yaşar durur.
İşte hafta sonu lodosun bana hissettirdikleriydi bu duygular...........