Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Lunapark..

Lunapark..
 

Lunaparktayım.. Çarpışan arabaların tam ortasında.. Bazen bir arabanın sağında, bazen solunda.. Ama hepsinin tam ortasında.. Gidip gelip kendime vuruyorum, kiminde oturmuş ağlıyorum, kimde gülücükler saçıyorum, birinde berbat bir halde, diğerinde göz kamaştırıcı, köşedekinde sessiz sakin, önlerde çığlık çığlığa.. Ama hepsinde ben varım.. En çok da ortadayım.. Çarpışan arabaların tam ortasında.. Bir şarap açıyorum kendime, kadehim yok, şişe ağzına kadar dolu… Kırmızı şarap diyorlar ya adına, kırmızı değil halbuki, bordo aslında.. Beyaz şarabın beyaz olmadığı gibi, kara kutunun kara hiç olmadığı gibi.. Şarap açıyorum en koyusundan…Tüm arabalar şarap rengi, şehre yansıyorum rengimle, şehrin bir tarafını kanatıyorum, beri tarafta ben kanıyorum.. Lunaparktayım, çarpışan otoların tam ortasında… Bedenim de zihnim de yerli yerinde.. Enkaz olmam gerekirken dimdik duruyorum. En dik halim bu mu diyorum.. Göz kapaklarım yerçekimine yenik düşmüşken her yeri boyuyorum, her yer ben oluyorum, ben ne dersem o oluyor… Acil yardım mı gerekiyor ki, niye bu telaş? Sirenler çalıyor, umurumda olmuyor… Kesik kesik ya da devam eden, hiiç fark etmiyor. Gözlerimi aralıyorum, aralıktan gördüklerimi sevmiyorum… Ama kapanmıyorlar artık, kimler neden gözlerimi açıyor? Artık pistin kenarından bakıyorum, tablada unutulmuş sigara gibi kül oluyorum, dokunsan incinir, dokunmasan incinir… Lunaparktayım, çarpışan duyguların tam ortasında…

 
Toplam blog
: 15
: 741
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

24 yaşındayım, 2 yıldır Ankara'da avukatlık yapmaktayım.. Yoğun ve stresli iş hayatımın dışında, hay..