Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
ÖSYS
 

LYS sonucuma göre bana hangi bölümler gelir?

LYS sonucuma göre bana hangi bölümler gelir?
 

ÖSYM


Buranın pek alışık olmadığı türde bi blog benimkisi. Sizden puanıma göre nasıl tercih yapabilirim onu rica edeceğim. Geçen sene bir neyi yanlış tercihten gidemedim kaldım bu sene aynı hatayı yapmak istemiyorum bundan dolayıda siden yardım istiyorum. Burada biliyorumki bu konuda uzman onlarca hocam var ve hepsi birilerine fayda sağlamak için elinden geleni yaparlar. Benim içinde birkaç dakikalarını ayırıp yaprdım ederlerse memnun olurum. Öncelikle ben bu sene ne olursa olsun Allah’ın izni ile gideceğim. Böyle olduğu halde sınava hiç çalışmadım sınava girdim ve sınavda istediğim bölümlere bıçak sırtı. Yani kazanma ve kazanmama oranım aynı diyebilirim gördüğüm kadar ama siz hocalarımda yardım ederse tercih konusunda daha hatasız ve yerinde bir karar alırım diye düşünüyorum. Ondan dolayı sizden yarıdm istiyorum. 

İstediğim bölüm gazetecilik. Hep hayalini kurduğum bir bölüm ve bu bölüme gitmeye çok ihtiyacım var. Yazı yazmayı birileri ile birşeyler tartışmayı çok seviyorum ve bundan dolayı gazetecilik istiyorum. Burcum yay burcu yani buradan şimdi bunu niye söyledi diyeceksiniz ama özelliklerinde konuşmayı iyi yapan ikna edici özelliği olan gibi özellikler var bundan dolayı belirttim. Şimdi gelelim puanlarıma. Ben tercihimdende anlaşılacağı gibi sözel bir öğrenciyim. TS 1 Puan 363.701 Sıralama 0061298 TS 2 Puan 374.776 Sıralama 0066112 Sizlerden bu puan ile gidebileceğim tercih listesini rica ediyorum. Eğer bana yardımcı olursanız ve yanlış yapmamı engellerseniz çok ama çok memnun olurum. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum. 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..