Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Maddeler halinde ki ben

Maddeler halinde ki ben
 

google görsellerden araklamadır:)


1.Ruhuma Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur ve Müslüm Gürses kaçmış... Bu melankolik ve acı çeken ruh halimle ne kadar yaşarım bilmiyorum

2. Kızgınlığım ve kırgınlığım devam ediyor ama elden bir şey gelmez.

3. Şebeklik yapacak halim kalmadı, ne zaman Bahtsız Juliyetin hayatını deşifre etmeye devam edeceğim bilemiyorum.

4. İnsan ayrımcılığı yapan herkesi kınıyorum

5. Yalan söyleyen insanlardan da nefret ediyorum, bazen kendim de söylemek zorunda kalsam da.

6.İki lokmadan sonra tıkanıyorum ve sanki 1 ton yemek yemişim gibi hissediyorum.

7. Sürekli uykum var, depresyonda olduğumun en net kanıtıdır.

8. Valide sultanın burayı da keşfedip okuması sinirime dokunuyor, uzak dursun bloglarımdan.

9. Cinnet geçirip birini öldürsem değer mi? İdam edilmezsem ömrüm boyunca hapiste devlet bana bakar mı, kitap falan yazabilirim en azından.

10. Diyelim ki bir önceki maddeyi gerçekleştirdim, insanlar benden nefret etmesin geçerli sebeplerim var, kalbim çok kırık..

11. Merak etmeyin herşey dilimde, 9 numaralı maddeyi gerçekleştirmem.

12. Ama diyelim ki yaptım nefret etmeyin.

13. Ama yapmam SÖZ!

14. Çok halsiz hissediyorum ama ilaç almaya niyetim yok.

15. Bariz bunalımdayım nasıl çıkarım fikrim yok.

16. Buna rağmen bunalımda olan başka bir arkadaşımı teselli ediyorum bende bir terslik söz konusu.

17. En azından onlar ayrıldılarsa da seviyorlar birbirlerine benim durumum daha karışık.

18. Teselliye ihtiyacı olan benim..

19. Kırımızı bir Ferrariyi 300 km hızla duvara toslamak istiyorum.

20. Dun akşam makarnayı israf ettim içime dert oldu...

21. Valide Sultan bunu okursa başıma dikilecek kavga edeceğiz.

22. Kimsenin bana iyi davranmasını istemiyorum, ama sanırım istiyorum.

23. Hiç ok arkadaşım olmadı, ya ben çok eziğim ya da kızlar çok kıskanç

24. Ama çok arkadaşım olsun, sürü halinde gezelim istiyorum.

25. Tekrardan 18 yaşında olsam yaptığım salaklıkları yapmam.

26. bahtsız Juliyet'ten nefret ediyorum, onu kıskanıyorum, onun gibi olamıyorum...Onu da o kırmızı Ferrarinin içine koyasım geliyor.

27. Kendi blog sayfamı açsam onun ki kadar prim yapmaz, kimse okumaz..

28. sayfasını kullanıyorum ama mecburiyetten..
29. Uykum geldi ama uyuyamam ki...
30.Biri şu ferrariyi yollasın.

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..