Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Spor
 

Maradona Alex'i unutamamış!!

Maradona Alex'i unutamamış!!
 

Çok efendi bir futbolcuydu. Hep de öyle anılmak istedi. Bu yüzden en büyük O oldu..


Yapay bir tartışma ortamı yaratılmaya çalışılmakta, keskin olan-olmayan kalemler vuruşmakta bir süredir; Alex mi büyük Hagi mi büyük futbolcu diye.. İnanın bana tartışmaya değer bile bulmadığım bir konu.. İster Alex olsun, ister Hagi olsun. Ben, bence en büyük futbolcuyu seyretme zevkini yaşamış, onunla futbolun doyumsuz şiirsel zevkine varmış bir futbolseverim, gerisi umrumda değil..

Bugün de Fanatik gazetesinin haberini okuyunca pek şaşırmadım doğrusu. Okuyamayanların da okumalarına katkıda bulunmak ve bir de benim bakış açımı ilave etmek maksadıyla hızır yorumcu kılıfında haberi sizlere yetiştirdim. Haber şöyle:

"Arjantin'de bir panele katılan Diego Maradona, Alex De Souza'yı yere göğe sığdıramadı... Arjantinli futbol efsanesi, bir dönem İtalya'da da uzun yıllar(!) forma giyen Alex'in en beğendiği oyuncular arasında olduğunu söylerken, Brezilyalı yıldızın attığı harika aşırtma golünü halen daha unutamadığını sözlerine ekledi..."

..........

İşte büyük futbolcu budur! Dünya üzerinde tanımayan yoktur! Yaptığı akıl almaz hareketleri, ilkleri yapması, sahip olduğu karizması, yaratıcılığı ve lider özellikleri ve attığı estetik harikası gollerle zihinlere kendisini kazır!

Bir takım istatistiklere sığdırılamaz.. Ben onu rakamlarla anlatamam, tarif edemem. Kifayetsiz gelir..

Şiirler sayıyla yazılabilir mi??

............

Bana inanmadınız mı? E o zaman linki aşağıda, tıklayın okuyun..

http://fanatik.ekolay.net/Maradonanin-unutamadigi-gol_3_Detail_27_160016.htm?ver=54

Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..