- Kategori
- Alışveriş - Moda
Market Önü Manav
Halk müşteri ne görürse orada o var sanır.
Marketlerin önündeki manav görünümü müşteri çekmek için ama müşteriyi sadece o manava çekerler.
Marketin içinde bir yerde olması daha mantıklı çünkü market ne satarsa müşteri onu alır. Bu görüntüye göre de sebze meyve satıyor.
Müşterinin kafası karışır çünkü marketten bir şeyler almaya gelmiş kendisini meyve sebze bahçeleri karşılamış.
Tahminim odur ki böyle marketlerin sebze meyve dışındaki satışında düşme vardır.
Sebze meyvenin içeride diğer mallar ve onlardan biriymiş gibi raflara konulması marketi kurtarır; çünkü aklı karışan müşteri bir kilo salatalık alıp gider.
Bir müşteri bir marketten sadece aklındakileri alıyorsa orası market değildir; market ürünlerin müşterinin gözüne sokulduğu ve biraz da zorla satıldığı yerdir.
Hem market önü manav markete girişi kapatır. Kimse kabak tarlasından yürüyerek markete girmek istemez. Hem onca sebze meyveye bakarak müşterinin aklı karışır ve ne alacağını unutur.
Hatta müşterinin marketi manav sanma ihtimali bile vardır.