Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Masalımı düşürdüm

Masalımı düşürdüm
 

Aşktan korkmayanlar en derin kuyudalarmış

Aşk: Acıya şikayetsiz katlanmakmış

Kör kelebekler gibi çırpınıyorum

Hala hayallerime yenik düşüyorum

Aksak uykularıma giriyor suskun yüzün

Sabah ayazında sıçrayarak uyanıyorum

Olur olmaz susmalarım var

Gidip dönemediğim şiirlere sığınıyorum

 

Ben anlatmaya bile başlamamıştım oysa

Açık denizleri anlatacaktım

Derin su balıklarını

Ufuktaki cennet çeşitlerini

Bitmeyen aşkları anlatacaktım

Sana hiç söylenmemiş

Kimsenin bilmediği şarkılar söyleyecektim

Şimdi…

Oyuncağını düşüren bir çocuk gibi  telaşlıyım

Elimden masalımı düşürdüm ben

 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..