Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Matematikle Bak Cumhurbaşkanı


Cumhurbaşkanı
Yükselen Türkiye diyor ya
Bunun matematik anlamı olmalı
Var mı yok
Yükseklik ölçüyle belirlenir
Dünkü yükseklik neydi
Bugünkü yükseklik ne
Bunu söyleyebilir mi Cumhurbaşkanı
Sorarım size
Söyleyebilir mi ha
Duyuyorum sesinizi
Söyleyemez diyorsunuz
Gelin
Sadece günlük durumumuza bakalım
Soğan dün 1,5 lirayken bugün 5 lira
Dolar dün 2 lirayken bugün 5 lira
Çalışanların maaşları desen ha keza
Yine
Ülkemiz dün
Gelişmiş ülkeler sıralamasında ilk 20 idi
Bugün bunun dışında
Dünün ihracatı mı bugünün ihracatı mı ileri
Teknik gelişmişliğimiz dün
Dünya endeksinin neresindeydi bugün neresinde
Bu soruları çoğaltmak mümkün
Bu kadarı bile yükselen değil eksilen dedirtiyor
Bunu ben değil matematik söylüyor
Cumhurbaşkanı
Eğri oturup doğru konuşmalı
Dün mü bugün mü daha önde onu söylemeli
Ben
Bu ülkeyi ve insanımızı çok seven birisi olarak
Yükselen Türkiye’den büyük mutluluk duyarım
Ama
İşte ama deyip kalıyor insan
İç barış ne halde
Dış barış ne halde
İnsanların birbirini sevmesi
Dün ne haldeydi bugün ne halde
Dayanışma
Dün ne haldeydi
Bugün ne halde
Ben söyleyeyim bunları
Gerilemiş halde
Gerilemiş halde
Her ikisi de çok gerilemiş halde
İç barış gerilerse
Ülkede dayanışma olur mu olmaz
Dayanışma olmazsa
Ekonomik yapılanmada artma olur mu olmaz
Ekonomik yapılanmada artma olmazsa
Dış satım dış alımı geçer mi geçmez
Dış satım artmazsa
Ekonomik büyüme olur mu olmaz
Peki
Bu koşullar nasıl oluyor da
Cumhurbaşkanına çok olumlu görünüyor
Bunda bir yanlışlık yok mu sizce de
Var değil mi var
Ben şunu söylüyorum
Cumhurbaşkanı matematiği kullanacak
Değerlendirmelerinde
Matematiktir en gerçek şekilde
Büyük ile küçüğü ayıracak olan
Bu işler
Öyle göz kestirmeyle olmaz
Cumhurbaşkanı bu noktaya gelecek
Matematik tek ölçüdür diyecek
İşe matematikle koyulacak
Bundan sonra da
Cumhurbaşkanı ülkede iç barışı gerçek kılacak
Ve yine
Ülkenin dış barış sorununu çözümleyecek
Dış ülkelerle
Gerçekçi ilişkiler geliştirecek
Ülke insanlarını önce kendi sevecek
İnsanların da
Birbirlerini sevmesini sağlayacak
Yönetim boyunca
Muhalefetle dostça ilişki içine girecek
Muhalefeti dinleyecek
Görüş alışverişinde bulunacak
Gerçek iç barış böyle gerçekleşir bunu bilecek
İnşallah
Bu söylediklerim cumhurbaşkanının kulağına gider de
Ülke gerçek yükselişe geçer


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..