Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Mavi bir ışık düşer gözlerime

Mavi bir ışık düşer gözlerime
 

Bilmem kaç yıl oldu gideli,  “ben hemen dönerim” dedi giderken,  ben de essah sandım…O günden beri her gecenin bir saatinde uyanırım, kalkar üstümü başımı giyer dışarı atarım kendimi...

Zifiri karanlıklara dikerim gözümü,  gözlerim de pek iyi görmüyor ama bir mavi ışığın düştüğünü hissederim onun geleceği taraftan.

Aha işte o,  geliyor ! derim

Oysa ne gelen var ne giden …

nafile bekleyiş benimkisi

bunu da bilirim

 

hayali yaşatıyor

umudu besliyor

bekleyişi tüketiyor beni …

 

Ve her gecemin sabaha doğru zamanlarında

yine benimle birlikte olur

hüzün, hüsran ve hicran  !

 

uzun yılların her gecesinde onu bekledim

gelmez bilirim

bilirim ama,

ya gelirse derim ?

sabaha doğru yine umudumu yitiriri,

döner yatağıma girerim

ama uyuyamam ki ..

 

BELKİ

YARINKİ GECEDE GELİR  DİYE !.

 

* muzaffer  yıldırım

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..