Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Mavi hayat

Mavi hayat
 

İnternet


Yeni bir yaş çocukluk, gençlik belki de ruhun dinlenme yaşıdır. Her yaşta ayrı bir hayat geride bırakılan acı tatlı anılar bulunmaktadır. Geriye baktığımda bazen gözlerimin dolduğu bazen de gülümseten görüntüler hafızamdan film şeridi gibi geçivermektedir ama hiçbir zaman silinmemektedir…

Hayat bana göre hep MAVİdir…

Bir tutam mavi daha kattım hayatıma bu soğuk kış ayında… Renklerden maviyi, çiçekte mavi gülü, gözlerde mavi rengi, aşkın mavi rengini… Yaşamayı mavi mavi seviyorum, hep bana derinliği hatırlatmakta… Genelde kırmızı gül olduğu zaman aşk akla gelir, renklendirilse de ben gülün mavisini seviyorum. Herkesin sevdiği bir çiçek vardır, anlamı onun için değerli, gördüğünde onu heyecanlandıran…Mavi gülün anlamını öğrendiğim zamanlar doğru kanıya vardığıma bir kez daha emin olmuştum, aşkın ilahiliğini ifade etmekteymiş.

Aşk zaten herkes için bir bilmece değilmidir?

Mutluluk kadar ızdırap veren, gecenin bir vaktinde belki uykunuzun bölünmesine sebep, kalp atışlarınızı hızlandıran, gözyaşlarınıza neden olan, şiirler yazılmasını sağlayan, şarkılardaki sözlere anlam katan, çocuk olup gülüp oynatan, olgunlaşıp acınızı içinize atmayı sağlayan… Daha anlatılacak birçok şey…Tesadüfen mavi gül görünce aklıma geldi, yoğunluğumun arasına sıkıştırayım istedim. Bir hikayesi de olan mavi gül benim için özeldir…

Aşk ve sevginiz mavi olsun…

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..