Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Mavi rüya

Mavi rüya
 

Hatırlar mısın,

Bir sonbahar akşamı sormuştun bana?

Çok mu seviyorsun beni?

Şiirler yazacak mısın benim için?

Âşık olacak mısın mavi dünyama?

Sevecek misin beni canından fazla?

 Bilmem senin için yazdığım,

Kaçıncı şiir bu.

Bodrum sahillerinden,

Hasret dolu yüreğim,

Haykırdı avaz avaz.

Boğuk iniltilerine karıştı dalgaların mısralar.

 Çakan şimşekler ve bardaktan boşanırcasına yağan yağmur,

Fırtınadan kudurmuş denize rağmen girdim dünyana.

Tek arzum mavi gözlerinde bir daha kaybolmaktı.

Son bir defa.

Son bir nefes daha.

 Sevecek misin beni canından fazla?

Evet sevgilim.

Seviyorum seni kanımdan,

Canımdan da fazla.

Bilmem anlatabildim mi?

 

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..