Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Maviler, hayeller

Maviler, hayeller
 

Sen ben olacaktık...... Seni ikimizin gezegenine götürecektim, kendini uzayda, savunmasız, mutlu hissedecektin. Sessiz olacaktık. Hiç konuşmayacaktık. Ben senin elini tutacaktım. Dudaklarımı oynatmadan seni çok sevdiğimi söyleyecektim... Sonra kendimize yıldız seçecektik. Yalnızlığımızı mavi yıldızlar  kucaklayacaktı. Rüya göreceğimi, hayallerin gerçeklerini yapacağımızı sandım. Sen daha ben uyumadan uyandırdın.  Dünyaya dönme vaktini geçirmişim. Renk renk yıldızlara, maviliklere, hoşçakal.....
 
Güneş ısıtıp yağmur yağdıkça
dağdaki menekşeler açıyor
Pencere önü menekşeleri
dağdakilerden neden güzel biliyor musun.
Onların sevenleri var
Onları sımsıcak yüreklerde düşüneni var
Onları bir özleyen bir koklayan var...
 
Birgül Ekim.
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..