Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Mayam benim, kıyametim, mardukum

Mayam benim, kıyametim, mardukum
 

Mayaaaa, balımmm, kıyametim benim, annesinin balı, kıyameti…!

Nerden de aklınıza gelir, Mayaaaa diye seslenince, vallahi önce arı maya aklıma geldi, hımmm dedim bir an…arkasına kıyametimi takınca hani  hönk oldum derler ya ben de aynen öylece hönk oldum. Tutmuş çocuğun ismini Maya koymuşlar, kıyametim diye seviyor!

Tamam yavrucuk  çok şirin çok sevimli, ne istersen o ismi koy da, bi abartma yav, ne meraklıyız böyle kıyamet mıyamet. Bi de oğlan olsun inşallah, ona da Marduk koy.

Dillere sakız olmuş, ne şekil istersen çiğne. Ben eksik kalmayım dedim bir de ben çiğneyim bakayım şu 2012 kıyamet sakızını, ne menem şeymiş.

Bugüne kadar ne okudum ne ilgilendim, kıyamet kopacakmış, 21 Aralık 12 kıyamet günü olacakmış, dünya yeryüzünden silinip, tüm insanlık yallah temize havale olacakmış.

İnternete bir daldım ki ne göreyim, arkadaşlar fazla yerleşmeyin bu 2012’ye, yılın sonunda kalkıp gideceğiz, belirsiz bir aleme, nasıl gideceğimiz de meçhul.
 
Cukkalarınızı filan harcayın, mal mülk boşa, anı yaşa…

Ne cahil kalmışım ben, ortalık kıyamet diye yıkılıyor, facebook,  twitter kıyamet haberleri ve de geyikleri ile çoktan sallanmış bitmiş, kıyamet senaryoları yerini illuminati geyiklerine bırakmış bile.

Sağolsun Maya da olmasa yani, ne kıyametten haberim olacaktı ne de bu manyaklıklardan.

3600 yılda bir dünyaya teğet geçen Marduk gezegeni 2012 yılında dünyanın yanı başına park edecekmiş, gelip benim yörüngemi işgal edecekmiş, eğer çarpışırsak şimdiden hazırlayın besmeleyi.  

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete... ne olur ne olmaz, huzura çıkacağız, aklanalım, paklanım.

Kıyamet gününe kadar carpe diem diyorum ama bunu ben diyorum, elalem kıyamet ambarı bile hazırlamış.  
Norveç’teki bir depoda doğal ya da insan yapımı olası felaketler için tohumlar hazırlanmış. Tüm dünyada yetişen ürünlerin tohumlarını burada topluyorlarmış. Yeni bir medeniyet kurulursa kullanacaklar her halde, kullanacak insan kalırsa tabii ki.  7 milyon dolar harcamış adamlar, düşünün, o derece yani.

Bişi değil, yok sağlık sigortası yok bireysel emeklilik diye her gün arayan sigortacıya kıl olmaya başladımdı. Artık Marduk, Maya diyerek rahatça geri püskürtebilirim, o çok bilmiş sigortacı kızı, hehehhe çok keyiflendim.

Bi de 21 Aralık günü sokakta bekleyecek epey bi kıyametçi olacaktır diye düşünmekteyim, çok severiz böyle zevzeklikleri, hatta Marduk’u karşılamak için gökten havai fişekler bile yağdırabiliriz.

Dalga geçtiğime bakmayın, bi yandan da tırsmıyor değilim, öyle ciddi ciddi şeyler yazılmış ki insanın inanası da geliyor.

Kıyametim benim, Mayam benim…ya bu göle bu maya tutarsa?

Neyse biz yine dönelim anarşikliğe,  amaannn kafam karıştı yav.

Hoş, 1 saniye sonra ne olacağımız belli değil ki, şuradan adımını atmışsın, bakmışsın ki yoksun.

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..