Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '12

 
Kategori
Mizah
 

MB'deki 1 Nisan postmodern darbe planı!

 

1 Nisanda yazacaktım bu yazıyı!

Yazamadım.

İtiraf edemedim.

Ama edeceğim.

Şimdi!..

1 Nisan sabahıydı. Beş yıl önce! Gökteki kara bulutlar TRT’nin öğle bülteni öncesi meteoroloji raporunu bekliyorlardı!

“Marmara’nın doğusu ile İç Anadolu’nun batısında yer yer sağanak yağış bekleniyor!”

“Hadi bilader; geç kalmayalım. TRT’ye ayıp olmasın! Vatandaşı da çekme halatı konusunda uyardılar!”

Gökteki hareket hızlandı!

Telefonum acı acı çaldı!

“Yahu bakın şu telefona! Niye acı acı çalıyor?”

Hanım ütüden kafasını kaldırdı!

“Kerem üzerine pul biber döktü!”

“ Maraş’ın mı Hatay’ın mıydı biberler?”

“Ne fark eder ki?

“ Hatay’ınkinin ederi farklı!”

“Alooo! Buyrun Serdar Tunçbilek’in evi! Evde!”

Bana döndü.

“Seni arıyorlar!”

“Kim?”

“Bir bayan!”

“Ver telefonu, sen ütüye dön!”

Hanımı, bir tekstil firmasını gezerken tanımıştım.  Son ütücü departmanında görevliydi o sıralar!

“İlk ve son ütücüm sen olacaksın Asuman!” Diye sözleşmiştik!

“Efendim, Serdar ben!”

“Tunçbilek değil mi?”

“Evet!”

“Ben dediniz de!”

“Kiminle görüşüyorum?”

“Ben Burçak!”

“Anladım!”

Hanımları anlama konusundaki maharetim doğuştan gelen, genetik bir durumdu. Rahmetli dedemin en saygı ve minnet duyduğum genlerinden biriydi bu.

“Toplantı öğleden sonra ikide!”

Pentagon gibi bir binanın dördüncü katındaydı ofis!

Ben, kod adı Sabiha, kod adı Ayda, kod adı Vakayinüvis, kod adı Newyorker ve kod adı Fenerbahçeli Metin oradaydık!

Kod adı Burçak Hanım sallama çayımızı içmemizi beklemeden söze girdi!

“Ahmet Bey, çay poşeti kaşığınıza sarılmış!”

“Karıştırırken oldu!”

“Neyse; verilen emirleri harfiyen yerine getireceksiniz! Güvenilir pozisyondasınız! Panik yok! Tamam! Gerekli bilgiler verdiğim dosyada var zaten. Okuduktan on saniye sonra kendini imha edecektir! Anladık değil mi?”

“Ben anladım!”

“Buna sevindim Ahmet Bey!”

Kod adım hoşuma gitmişti!

Neydi görevimiz?

Sirkeci- Harem feribotunda hep bunları düşünüyordum! Elim çantadaki evraka gitti!

Hayır! Burada olmaz!

Okuduktan sonra evrak yanarsa?

Evet; evet, olmaz!

(devamı var!)

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..