Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
Blog
 

MB imamı Sayın Culduz; Facebook imamı ben!

Bugün cep telefonuma gelen mesajların haddi hesabı yoktu! Yılbaşı tebriğidir diye başta önemsememiştim ama biraz önce baktığımda şoke oldum! 

Uzun bir telefon numaralı bir mesaj vardı içlerinde! Kesin Bulgaristan'dan ülkemin güzelliklerini görmek isteyen bir hanımdandır , bakayım kaç para istiyor diye baktığımda aynen şöyle bir mesaj vardı!

" Muhterem Kardeşim! Yeni yılla birlikte imam atamalarımıza hız verdik. Takip ettiğimiz kadarıyla siz Facebook'ta fenomen olmuşsunuz! Biz de buna binaen sizi Facebook imamı olarak atamayı uygun gördük!  Hayırlı olsun muhterem!"

Hoşuma da gitmedi değil ama benim gönlümde Milliyet Blog imamı olmak vardı! Ulan numarayı arayayım da bir teklif yapayım! İsteyenin bir yüzü kara dedim içimden!

Aradım!

"Hocam gerçi çok sağ olun ama ben şahsen Milliyet Blog imamı olmayı istiyordum! Mümkünse beni bu camiada değerlendirin! "dedim!

"Ya biz orayı en az senin kadar değerli bir din kardeşimizle kapattık! "

"Kim o?" diye sordum haliyle!

"Sayın Ümit Culduz Hocaefendi!"

"Nee?"

"Beğenmedin mi?"

"Tabi ki beğendim! Dediğiniz gibi en az benim kadar değerli bir din kardeşimizdir! Hayırlı olsun!"

Kapattım!

Haberiniz olsun dostlarım!

Önemli not: Son mesaja göre Twitter İmamı Murat Hacıoğlu; imamesi de Sabiha Rana olmuş!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..