Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

21 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

MB yazarlarından Ahmet Üstündağ- İzmir

MB yazarlarından Ahmet Üstündağ- İzmir
 

AHMET ÜSÜTÜNDAĞ - İZMİR (MB) Milliyet Blog yazarı


Sevgili (MB) Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım...!

Tarih=10.Ocak.2009-Cumartesi,
Yer ve mekan = İzmir - Kemeraltı / Piyaleoğlu çarşısı - "Sevgili Sn.Mustafa Mumcu ofisi"
Saat = 12.30 - 14.30 (Yaklaşık = 2-Saat )

Evet sıra geldi sevgili Sn. Ahmet Üstündağ kardeşime... Kendileri çok sevecen, cana yakın bir arkadaş... Beni görür görmez "Necip ağbeyciğim hoş geldin İzmir'imize..!" deyip beni kucaklaması, o kadar hoşuma gittiki...
Ahmet Üstündağ kardeşimlede diğer arkadaşlarla yaptığım sohbetler çerçevesinde konuştuk...

Kendisi bisiklet hayranı ve bisiklet sporunu (MB) Milliyet bloğumuzda teşvik eden, bisiklet üzerine yazılar ve yorumlar yazan çok sempatik bir arkadaşımız... Bundan dolayıda ben kendisine "Ahmet'ciğim artık sen bizim (MB) Milliyet bloğumuzun bisiklet federasyonu İzmir başkanısın" dememle, sevgili Ahmet Üstündağ bu yakıştırmayı çok beğenmiş olacakki, "Necip ağabey, madem sen bunu böyle layık görüyorsun, peki artık senin dediğin gibi olsun"
şeklinde manalı bir bakış ve söyleşi ile bu işide orada bağlamış olduk beraberce...

Sevgili Ahmet bey kardeşimizinde (2) iki kızı olduğunu sohbetimizin arasında öğrenmiş oldum bu vesile ile..
Kendileri ayrıca ahşap üzerine yakma resimler yaptığını, benim yapmış olduğum karakalem resimlerimi çok beğendiklerini işte bu konuşmalarımız arasında duydum ve çok mutlu oldum...

Bisiklet ile takriben 20-Km ortalama bir hız yaptığınız takdirde yaklaşık 25-30-Dakika arasında bir yol kat edildiğini bendenizde evimdeki kondisyon bisikletinden bilmekteyim... Sevgili Ahmet Üstündağ kardeşim şayet bir fırsatını bulabilirse "İZMİR- ADANA" arasını yaklaşık (10) on günde katedebileceğini, günde (100-Km) gitmek şartı ile bana anlattı... Aslında keşke imkanım olsa bu seyahate bende katılabilsem diye, için için kafamdan düşünmeye başladım, sevgili Ahmet Üstündağ konuştıkça... Giydiği bisiklet ayakkabılarının özelliklerini anlattı tabii bu arada, gerçekten de ayakabılar çok değişik geldi bana, altdan pedala yuvalı bir sistem...

Sevgili Sn.Mustafa Mumcu beyin ofisinden ayrıldıktan sonra beraberce Kemeraltı çarşısını bisikleti ile birlikte yürüyerek Konak meydanına geldik... Orada bir kaç poz fotoğraf çekildikten sonra, bizler yani oğlum, İlyas bey ve ben sevgili Sn.Ahmet Üstündağ kardeşimizle tekrar görüşebilme umudu ile vedalaşıp ayrıldık...

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...
NECİP KÖNİ - İ Z M İ R / TR

EKİ*RESİMLER* - AHMET ÜSTÜNDAĞ ile YAPILAN SOHBETDEN FOTOĞRAFLAR-

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..