Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

MB Yazarlarının Dikkatine !...

MB Yazarlarının Dikkatine !...
 

MB'de son haftalarda,''Site Tanıtımları '' rumuzlu  ve kimler olduğu ''Şâibeli ''  yorumcular dolaşıyor...

İyi niyetli MB yazarlarının duyguları mı sömürülüyor ?..

Bu tanıtımcılar (?) benim yazılarıma da yorumlar yazıyorlar...

Bunların amacının tamamen MB'de blog okumak olmadığı ,birçok kişiye  gönderdikleri ''Klişeleşmiş '' sözde yorum yazılarından anlaşılıyor...

'' Blogunuzu bir solukta okudum...Yazılarınızın abonesiyim...Yeni bloglarınızı merakla bekliyorum !..''

vs...vs... gibi  yorumlarından anlaşılıyor ki bu şahıslar,yazılarımızın  içeriğine bile bakmıyorlar...

Ayrıca yorumlarının (?) sonunda iki kelimeyle sitelerinin reklamını da geçiveriyorlar...

Bu reklamcılık  ,''Arkadaşlık Sitelerine ''  vs...yönelik de olabiliyor...

Umarım daha beteri olmaz...

Burada asalaklara yer olmamalı !..

MB'de üyelik konusunda, editörlerimizin uyanık oldukları bilinir...

MB Yönetiminin bu konuda söyleyecek sözleri vardır elbet....

Ben ,sadece uyarıyorum...Artık bunlara yanıt da vermeyeceğim

.........

Merak edenler aşağıdaki bloğumdaki ,Site Tanıtımları rumuzlu yoruma ve yanıtıma bakabilirler...

http://blog.milliyet.com.tr/hebercilikte--etik-degerler---tuz-ruhu-oldu--------uctu----/Blog/?BlogNo=339252

 

 

 

 

 
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..