Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '15

 
Kategori
Blog
 

MB'yi canlandıracak formülü buldum. Acımadı ki.

MB'yi canlandıracak formülü buldum. Acımadı ki.
 

MB'nin son zamanlarda eski günleri aratır durumda olduğu görülüyor. Yazılar ilgi görmüyor, yorumlar azaldı. Heyecan kalmadı gibi. Zaten yazılan yazılarda da düşüş var. Öyle ki editörler blog yazarlarına "Neden yazmıyorsunuz" falan gibi mailler atıyorlar. MB'yi bu durumdan kurtaracak formülümü maddeler halinde sunuyorum.

Madde 1-  Acımadı ki çok önemli bir kitaptı. Şimdi anlaşılıyor ki bu önemli kitabı yazan blog yazarları sadece çocukluk anılarını derlemiş olmadılar MB'yi de coşturdular. O kitapla ilgili yazılar yazıldı. O kitapla ilgili gelişmeler yazıldı burada. Yorumlar yapıldı. MB yazarlarının nasıl bir arada güzellikler yapabilecekleri anlaşıldı. O zaman demek ki o ekip bir kitap daha yazacak.  Belki daha geniş katılımlı olacak. Yeni bir Acımadı ki rüzgarı lazım bize.

 

Madde 2- Bu maddem editörlerle ilgili. Önerim direk onlara. Her gün MB'den bir kaç yazı seçilmeli ve bu yazılar milliyet.com.tr ana sayfasında manşette bir yerlerden verilmeli. Bu blog yazarlarını teşvik edecektir. milliyet.com.tr'de MB malesef çok altlarda veriliyor. Milliyet şunu anlamalı artık. MB üvey evlat değil. Milliyet'in kendi oluşturduğu bir platform. Milliyet burayı desteklemeli.

 

Madde 3- Burada bazı blog yazarları var ki gerçekten yazdıkları zaman bir sinerji oluyor. Benim favorim Ümit Culduz. Kendisinin her yazısındaki görüşlere katılmasam da hatta kızdığım yazıları olsa da Culduz buranın lokomotiflerinden. Kalemi gerçekten güçlü. Ben onu araştırmacı-karıştırmacı bir yazar olarak görüyorum. MB'nin dibi tutmasın istiyorsak Culduz'un biraz karıştırmasında fayda var. Bir taşla iki kuş vurulur ya Culduz bir taşla neredeyse bin blog yazarını birden vuruyor. Kendisinin kaleminden ben de nasibini alanlardanım bu arada. Culduz'a kızıyorum ama hakkını da teslim etmek gerek. Editörler Culduz'a daha fazla yazdırmanın bir yolunu bulmalı.

 

Madde 4- Acımadı ki ekibi olağanüstü toplanmalı. Bu arkadaşlar derhal yeni bir buluş bulmalı. Bu ekipteki arkadaşlar bir süre MB'yi ön plana alıp yazarlarsa  burası canlanır. Ben onlara çok güveniyorum. 


Benim aklıma gelen bunlar. Herkesin bu konuda yazmasını öneriyorum. 

 

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..