Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

Meclis

Meclis
 

Evlere şenlik bir meclise sahibiz çok şükür. Yani Türkiye gibi bir ülkeye de bu yakışırdı. Küfürler, hakaretler, yumruklar havada uçuşuyor. Konuşma yapan herhangi bir vekile saygı ise yerlerde !

 

Masaya vuran mı dersin ?

 

Yuhalayan mı dersin ?

 

Ne ararsan var azizim.

 

***

 

Bilindiği gibi en son bütçe görüşmeleri yapıldı. Parti liderleri falan konuştu, yukarıda yazdığım bütün hadiseler tek tek gerçekleşti falan filan…

 

Ondan sonra da aklıma direk olarak, benim ilkokulda sınıf başkanlığı için diğer sınıftan arkadaşlarımla girdiğim kavga geldi. Arada fark göremedim. Bayağı da düşündüm halbuki. Tabi bu arada kavga dediğim öyle fiziksel şiddet değil tabi ki. Mücadele diyelim…

 

Burada yaş 7 ile 9 arası…

 

Peki ya Meclistekilerin yaşları ?

 

Onlarda da en genci 30 olabilir. Tam olarak araştırmadım bu konuyu ama tahmin yaparak gidiyorum vekillerin yaş ortalamasını…

 

***

 

Her şeye rağmen bu insanların mecliste memleket meseleleri üzerinden kavga etmeleri öte yandan milletvekil maaşları mevzu bahis olunca kardeş gibi olup her türlü mütabakaya varmaları bu insanların samimiyetini ortaya koyar. Daha doğrusu samimiyetsizliktir.

 

Mecliste hiç bir partiyi samimi bulmuyorum !

 

Emekli maaşları, işsizlik, işsizliğe maaş bağlama gibi parasal konularda gırtlak gırtlağa olan bu insanlar demin söylediğim gibi kendi menfaatlerini ön plana çıkarabiliyorlar. Tabi bir kaç vekil hariç diyebilirim. İsim vermeye gerek yok az çok tahmin ediliyordur sanırım.

 

***

 

Her şeyden önce TBMM'nin bu hali bir seçmen olarak beni üzmektedir. Diğer taraftan küfüre, hakarete sokakta devamlı maruz kalıyoruz hepimiz. TV'de, sosyal mecralarda, köşe yazarlarının yazılarında… Her yerde maruz kaldığımız da var yani toplum olarak.

 

***

 

Yani halk böyleyken halkın temsilcilerinin böyle düzgün, ahlaklı, saygılı olmasını beklemekte biraz ütopik geliyor bana.

 
Toplam blog
: 117
: 379
Kayıt tarihi
: 01.09.12
 
 

Öğrenci, sanatsever, sporsever, Mustafa Kemal Atatürk... ..