Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Medya nereye koşuyor?

Medya nereye koşuyor?
 

beycon.com.tr


 

Televizyondan akşam haberlerini FOX Tv'den izlerim. O kanal dün akşam Donanma Komutanının istifa ettiğini ilk haber olarak verdi. Ben de bunun üzerine önce Milliyet.com.tr nin internet ana sayfasına girdim. Ancak böyle bir habere rastlamayınca bu konuda "Donanma komutanı istifa etti" başlıklı bir blog yazdım. Zaten Milliyet'in internet sitesinde bu habere rastlasaydım  haberi bloga taşımazdım. Daha sonraki saatlerde baktığımda Milliyet de dahil, hiç bir gazetenin internet sitesinin ana sayfasında bu haber yoktu. Sadece gündem kategorilerine girdiğimde bu haberin aralarda bir yere sıkıştığını gördüm. Google arama motorunda "Donanma komutanı istifa etti" cümlesini yazınca da Mililyet adı altında benim blogum ilk sayfa ilk satırda çıkıyordu. Demek ki bu haber birçok kişi tarafından ilk defa benim yazdığım blogdan okunmuştu. Ayrıca TRT nin teletex sayfasında da bu haber yer almıyordu. Bugün Milliyet gazetesini açtığımda ise haberin gazetenin ancak 17. sayfasında yayınlandığını gördüm. 
 
Demek ki artık ordudaki üst rütbeli bir komutanın istifa etmesi medyanın pek ilgisini çekmiyordu. O zaman medyanın dile getiremediklerini burada ben dile getireyim.
 
Bir önceki Genel Kurmay Başkanı Işık Koşaner önünde 2 yıl süre varken "Ben mensuplarımın haklarını koruyamıyorum" diye görevinden istifa etmişti. Onunla birlikte görev sürelerine az bir süre kalan kuvvet komutanları da emekliliklerini istemişti. Her ne kadar gündemde istifa sözü geçiyorsa da, emeklilik haklarını çoktan kazanmış olan bu komutanlar istifa etseler bile emekli statüsünde ordudan ayrılıyorlar. 
 
Dün istifası yürürlüğe konan Donanma komutanı da benzer gerekçelerle "Arkadaşlarımız birer birer hapse atılıyor, elimizden hiçbir şey gelmiyor, gelmediği gibi biz de buna yardım ediyoruz" diyerek istifa etmişti. 
 
İşin en acı yönü de bütün bunlar medya tarafından olağan karşılanıyordu.
 
Dün ilk sırada yer alan haberler ise  kabinedeki 4 bakanın değişmesiydi. Uzun süre İstanbul valiliği yapan Muammer Güler İçişleri Bakanı olmuştu.
 
Ben bundan sonraki aşamalarda görev süresi bittikten sonra şimdiki Genel Kurmay Başkanının da Ak Partiye girerek Milli Savunma Bakanı olmasını bekliyorum. Medyadan da lay lay lomlu yazılar.......
 
 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..