Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Meğer aşk dedikleri

Meğer aşk dedikleri
 

Aşk, gönülden dile düşmüş meğer...
Anlatıla anlatıla bir masal olup, uyutmuş bizi...
Adına sevgili denen oyuncaklarla kandırıp kendimizi,
İteleyip, maziye gömmüşüz sevdiklerimizi....

Yalanların adı sevda, sevdalarsa yalan olmuş meğer...
Belki kanadı kırık duygularımızdan baska hiç bir şey kalmamış elimizde,
Kendi mecnunumuzu kendimiz idam etmişiz, sözlerdeki sevgimizle..
Ve aşk yalnızca söylenir olmuş, yaşanmaktan öte...

Her 'seni seviyorum da' bir adım daha sevgisizleşirmişiz meğer,
Ve sevdayı yürekte saklayabilmekmiş aslolan...
Bastırabilmekmiş acıları, yüreğe bir hançer gibi saplanan..
Sevda değil, kifayetsiz kelimelermiş dudaklarımızda çırpınan..

Birer yalanmış bize anlatılan aşk hikayeleri meğer...
Bitermiş sevda karşılık bulunca, şımarırmış duygular,
Aşığım diye haykıranlara değil, duyguları dilsiz olanlara dermanmış kuytular..
Ve onlar için çalarmış, yüreği sızlatan tüm şarkılar...

Ben seni hiç ama hiç sevmemişim meğer...
Seni değil, seni sevmeyi sevmişim ben...
Sen değil, sensizlikmiş beni benden eden..
Aşk değil, aşık olmakmış beni cezbeden....

Aşk, gönülden dile düşmüş meğer...
Anlatıla anlatıla bir masal olup, uyutmuş bizi...
Adına sevgili denen oyuncaklarla kandırıp kendimizi,
İteleyip, maziye gömmüşüz sevdiklerimizi....


Selim Seven
21 05 2007
 
Toplam blog
: 46
: 355
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

1989'da Gümüşhane / Kelkit' te doğdum. Sonrasını zaten mısra mısra yazıyorum. ..