Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Kültürler
 

Melahat Abbasovaya özlem

Melahat Abbasovaya özlem
 

one hep böyle görmek isterim


"Binbir gece" dizisinin başarılı oyuncusu Melahat Abbasova benim her zaman sanatını hayranlıkla izlediğim aktristir.

Ben ergen yaşlarıma yeni adım attığımda Melahat Hanım Azerbaycan tiyatrosunda kendine has oyun ve rolleri ile unutulmayacak izler bırakıyordu. Bir ara onu televizyonda görmez olduk. Ve sonradan tiyatro oyuncularımızın Türkiyeye gastrol seferine gittiği zaman onun evinde misafir olduğunu görünce önce şaşırdık. Ama mutlu gülüşlerini görünce, akrandan ailesini izleyince ona yeni hayatında daha başarılı ve mutlu olmasını diledik.

Melahat Abbasova benim için "Sen hemişe benimlesin" draması ile damgasını vurmuş, sözünü demiş bir sanatçıdır. Onun bu dramadaki Nargile karakteri ergen yaşına gelmiş kızlar için iyi bir örnek ola bilir. Onun saf ve masum sevgisi ve ıztırapları yetişmekte olan gençlere has özellik taşıyor. Melahat hanım bu rolün üstesinden öyle gelmiş ki, Azerbaycan tiyatro tarihinde kendine özgü yer almış aktris olarak hafızalarda kalacaktır.

Hal hazırda D kanalında yayınlanmakta olan "Binbir gece" dizisinde canlandırdığı Mihriban obrazı ile tekrar tüm Azerbaycan halkının sempatisini kazandı. Onun şirin ve tatlı bir şive ile Azerice - Türkçe karışımı konuşmalarını çok hoş karşılıyoruz.
Aslında bu konuşması ile Azerbaycan türkçesinin ne kadar akıcı ve güzel olmasını Türkiye halkına ustalıkla sunuyor. Her zaman genç ve güzel Melahat Abbasova Mihriban karakteri ile Azeri kadınının inceliğini, zerafetini, anne şefkatli ruhunu Türkiye seyircisine çok büyük başarıyla sunuyor.

Bu yolda ona en yüksek ödül olan bol-bol seyrci alkışlarını, sanatın doruklarını feth etmesini diler, yüzünden gülüş ve tebessüm eksik olmasın isterim.

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..