Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Kitap
 

Meleklerle Yaşamak / Beki İkala Erikli

Meleklerle Yaşamak / Beki İkala Erikli
 

Meleklerle Yaşamak / Beki İkala Erikli


Uzun süreden beri kitapçıda elime alıp incelediğim ama bir türlü alıp okumaya fırsat bulamadığım bir kitaptı. 

Milliyet Blog’un değerli yazarlarından, Sevgili Yeşim Buyurgan bu kitabı alıp okumamı tavsiye edince, elimdeki kitabı yarım bırakarak, hiç düşünmeden aldım ve hemen okudum. 

Kendisine çok teşekkür ediyorum harika bir kitap "Meleklerle Yaşamak"

Kitap ve içindeki uygulamalar bana çok iyi geldi. 

Tüm uygulamaları heyecanla yaptım. 

Sonuç beni şaşkınlığa uğrattı. 

Meleklerim hiç bir ricamı kırmadılar ve büyük küçük bakmaksızın her isteğimi cevaplandırdılar. 

Evet, meleklerimize hemen hemen her konuda danışabilir ve onlardan yardım isteyebiliriz. Aklınıza gelebilecek her konuda size yardımcı olmaya hazırlar. Zira zaten onların görevleri bu. Biz insanlara yardım etmek. 

Spritüel konularla bugüne dek ilgilenmemiş bir insana elbette bu kitap ve kitabın içinde anlatılanlar ütopik gelebilir. 

Ancak fiziksel bir beden içindeki ruhsal varlıklar olduğumuz daima hatırlanmalı ve bu gerçek ışığında, ruhumuza hizmet etmek için meleklerimizle irtibata geçmeliyiz. 

Kitabın yazarı Beki İkala Erikli, 15 baş melekle çalışıyor ve her bir baş meleğin yardım ettiği konular birbirinden farklı. 

Kısaca bu baş melekler ve görevlerine göz atalım dilerseniz :

Başmelek Mikail: Adı ‘Allah gibi olan’ anlamında. Mikail’in görevi egoyu ve korkuyu uzaklaştırmak. Her türlü tehlikeye karşı kusursuz kalkanıyla sizi korur. Hangi melekten yardım isteyeceğini bilmiyorsanız ona başvurun.

Başmelek Azrail: Adının anlamı ‘Allah’ın yardım eden eli’. Azrail, canımızı almaz, ölüm anında bize yardım eder, ışığa doğru yumuşak geçiş yapmayı sağlar. Kaybetme acısını hafifletir. Bir ölüm durumunda onu, kendiniz ve sevdikleriniz için yardıma çağırabilirsiniz.

Başmelek Cebrail: Yazar, konuşmacı, gazeteci, iletişimci ve çocukların baş meleği. İncil'de Meryem’e hamile olduğunu bildiren melek olduğu düşünülür. Bu yüzden habercidir. Adının anlamı ‘Allah benim gücümdür’.

Başmelek İsrafil: İyileşme için ‘Allah’ın şifacısı’ anlamına gelen İsrafil’i çağırmak gerekir. Her türlü ağrı, fiziksel, duygusal, ruhsal yardımı ondan isteyin. Şifa için yol göstermesini isterseniz, İsrafil, aurasının rengi olan yeşil ışıkla sizi sarar. Yeşil şifanın rengidir ve özel kişiler İsrafil çevredeyken yeşil kıvılcımlar görür.

Başmelek Uriel: Bize ve hayatımıza ışık tutmak için var. Adı ‘Allah’ın ışık veren eli’ anlamında. Her ortama, konuya, çözemediğiniz her türlü probleme ışık tutarak çözmenizi sağlar. Unuttuğunuz konuyu da hatırlatır.

Başmelek Sandalfon: Müziğin ve yerine gelen duaların baş meleği. Moraliniz bozuksa, kendinizi yalnız hissediyorsanız onu çağırın. Bilin ki her dua duyulur, her istediğiniz olur. Unutmayın sınır da sizsiniz, engel de...

Başmelek Raziel: Ezoterik (içe ait) sırların baş meleğidir. Allah’ın tahtına en yakın oturan olduğu ve onun tüm sırlarına vakıf olduğu söylenir. Adı ‘Allah’ın sırları’ anlamını taşır. Simyanın, yaratmanın, dönüşümün baş meleğidir.

Başmelek Raguel: ‘Allah’ın arkadaşı’ anlamına geliyor. İlişkileri şifalandırır, ortama huzur getirir. İyi gitmesini istediğiniz ilişkilerde, bir tartışma ortamında ya da bir iş toplantısında Raguel’i çağırın. Konunun yumuşak şekilde halledilmesine yardım eder. O anda verdiği tavsiyelere uyun. Susmanız gerekiyorsa, zor da olsa susun.

Başmelek Ceremayel: Affetmenin de baş meleğidir. Affetmeme duygusu vücut için bir zehirdir. Duygusal detoks için Ceremayel’den yardım isteyin.

Başmelek Samuel: Adının anlamı ‘her şeyi gören’. Hayatınızın kaybolan parçalarını bulmanıza yardım eder. Hayatınızın işini, eşini, evini bulmak gibi... Evde bir şey kaybettiğinizde en önemli eşya bulucunuz olabilir.

Başmelek Ariel : ‘Allah’ın dişi aslanı’ olarak bilinir. Cesarete ihtiyacınız olduğunda Başmelek Ariel’i çağırın. Kalbinizin istediği yolda ilerlemeniz için ihtiyacınız olan cesareti verecektir. 

<><><><>

Kitapta bir cd. hediyesi de var. Baş melek Mikail’in çağrılıp, enerji alanımızın temizlenmesi ile ilgili bir meditasyon hazırlamış kitabın yazarı. 

Spritüel konulara ilgi duyan ve meleklerle çalışmayı ütopik bulmayacak insanlar için güzel bir kitap,  tavsiye ederim. 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..