Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Hentbol
 

Mersin'de 1. Minik erkekler hentbol şenliği başladı ...

Mersin'de 1. Minik erkekler hentbol şenliği başladı  ...
 

1. MİNİK ERKEKLER HENTBOL ŞENLİĞİ BAŞLADI ...


Yenişehir Belediyesi’nin sınırları içindeki ilköğretim okullarında “sporu sevdirmek, , hentbol sporu aracılığıyla dostluk, kardeşlik ve birlikte yaşama duygularını pekiştirmek” amacıyla Yenişehir Kaymakamlığı ve Yenişehir İlçe Gençlik Spor Müdürlüğü ile ortaklaşa düzenlediği 1. Minik Erkekler Hentbol Şenliği , Yenişehir Belediyesi Spor Salonunda başladı.

24 Kasım İlköğretim Okulu – Sabiha Çiftçi İlköğretim Okulu hentbol takımlarının karşılaşması ile başlayan şenlik 10-6 skorla, 24 Kasım İlköğretim Okulu’nun galibiyeti ile sonuçlandı.

24 Kasım İlköğretim Okulu, 24 Kasım İlköğretim Okulu (B) Takımı, Çankaya İlköğretim Okulu, Kocatepe İlköğretim Okulu, Çiftlikköy İlköğretim Okulu, Osmaniye İlköğretim Okulu, Mezitli Belediyesi İlköğretim Okulu, Sabiha Çiftçi İlköğretim Okulu, Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu hentbol takımlarının katılacağı müsabakalar 15’er dakikalık iki devre halinde oynanıyor. 4 Haziran Perşembe gününe kadar devam edecek Hentbol Şenliği’nde Final maçı Perşembe günü saat 11.45’de oynanacak.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..