Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Mersin'in Toroslar İlçe Belediye Başkanı Tuna'ya Eğitim plaketi...

Mersin'in Toroslar İlçe Belediye Başkanı Tuna'ya Eğitim plaketi...
 

Başkan Tuna,Eğitime katkılarımız devam edecek dedi.


Muhsin Yanpar İlköğretim Okulu tarafından düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı etkinliğine katılan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna’ya, eğitim ve öğretime verdiği katkılardan dolayı plaket takdim edildi

Muhsin Yanpar İlköğretim Okulu’nun 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında bu yıl 2.sini hazırladığı çocuk şenliğine Toroslar İlçe Kaymakamı Mustafa Canarslan, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, Toroslar İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Yılmaz, Toroslar İlçe Emniyet Müdürü Fuat Tuğluoğlu, mahalle muhtarları, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan programda ilk konuşmayı yapan Muhsin Yanpar İlköğretim Okulu Müdürü Yusuf Baltacıoğlu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın önemine değindi.

Tüm çocukların bayramını kutlayan Baltacıoğlu, şenliğin gerçekleştirilmesinde kendilerine destek olan Toroslar İlçe Kaymakamı Mustafa Canarslan, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna ve Toroslar İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Yılmaz’a teşekkür etti.

Toroslar İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Yılmaz ise, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının Toroslar İlçesindeki tüm okullarda coşkuyla kutlandığına dikkat çekerek, tüm çocukların bayramını kutladı.

Daha sonra söz alan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın, dünyada hiçbir ülkede bulunmayan iki farklı unsuru bir araya getiren milli bir bayram olduğunu belirterek şöyle konuştu;

23 Nisan 1920, Türkiye Cumhuriyeti nin temellerinin atıldığı, egemenliğin ilan edildiği anlamlı gün, diğer taraftan yarının büyükleri, geleceğin garantisi çocuklar için bir bayramdır. Atatürk ün Türk çocuklarına armağan ettiği bu bayramın dünya çocukları arasında sevgi ve dostluk bağlarının geliştirilmesi ve tüm insanların barış içinde yaşayacakları bir dünyanın oluşmasına büyük bir katkısı vardır. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, bu millete ve geleceğimizin teminatı çocuklarımıza bizi biz yapan değerlerden asla vazgeçmeden, tarih şuurunu, milli kültürünü unutmadan bu değerlere sahip çıkmak adına büyümeyi, gelişmeyi ve muasır medeniyet seviyesinin üstünde olmayı hedef göstermiştir. Bizde Toroslar Belediyesi olarak önemli gün ve haftalarımızı unutmadan, unutturmadan bu tarih şuurunu genç nesle aktarmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenliyor ve bölgemizdeki okullarımıza elimizden gelen katkıyı sunuyoruz. Tüm çocuklarımızın, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını en içten duygularımla kutlar, Türk ve dünya çocuklarına sevgi, barış ve mutluluk getirmesini dilerim” dedi.

Konuşmaların ardından, Toroslar İlçe Kaymakamı Mustafa Canarslan eğitim ve öğretime yaptığı katkılarından dolayı Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna’ya bir teşekkür plaketi takdim ederek, başarılarının devamını diledi.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliklerini okul bahçesinde kutlayan öğrenciler ise hazırladıkları bir birinden güzel oyunlar ile izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Başkan Tuna, eğitime hizmet vermeye devam edeceğiz dedi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..