Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Merve Gülsüm

Merve Gülsüm.

 

'' Yazdığım her satır, yarattığım her melodi aslında kendi kendime kaldığımda yaşadığım duyguların kırıntıları. ''

 

İlk şarkı “Gitme” 

Düzenleme ve Alt yapıda Gitar tınılarının sıkça kullanıldığı güzel bir şarkı olmuş.

 

 

Röportaj Sizlerle.. 

 

S1- Öncelikle Gitme’ye kadar olan müzik yolculuğunuzda neler yaptınız? 

 

Gitme, aslında sadece dinleyiciyle buluşan ilk şarkım.

Öncesinde not defterime, telefonumun ses kayıt bölümüne onlarca şarkı sığdırdım. Yazmaktan, şarkı söylemekten 11 yaşımdan beri hiç vazgeçmedim. Bu süreçte çeşitli amatör müzik gruplarında vokallik yaptım, minik konserler verdim. Her biri çok keyifliydi elbet fakat en keyiflisi kendime ait olan şarkıları seslendirip paylaşmak...

 

S2- Majör Stüdyo’nun yarışmasına katılmaya nasıl karar verdiniz ve bu bağlamda Gitme'nin oluşum süreci nasıl gelişti?

 

Bir çok insan gibi, hayatımla ilgili tüm planlarımın, hayallerimin, Pandemi sebebiyle ertelendiği veya iptal olduğu bir dönemdeydi Majör stüdyo ile tanışmam. Aslında en başından beri her şey Cenk Alptekin sayesinde oldu. 

Yarışmaya katılmam için belki de aylar boyunca bana yarışmayı hatırlattı, beni motive etti, en sonunda da hayallerime dokundu ve gerçeğe dönüştürdü.

“Gitme", Ozan Gülek'in elinden çıkan muhteşem bir aranje ile adeta can buldu kendine. 

Majör stüdyo yapımı olan klibi ve şarkının tüm parçaları ile de tam  hayal ettiğim gibi oldu.  Hep söylüyorum.

İyi ki böyle eşsiz bir ekiple çalışıyorum. Cenk Alptekin, Ozan Gülek, birlikte çalıştıkları, dostları ve tanıdıkları herkes, benim müzik hayatımda ki en 

güzel iyi kilerim.. 

 

 

 

 

S3- Gitme ile ilgili nasıl geri dönüşler aldınız?

 

Arkadaşlarımdan, ailemden, tanıyıp tanımadığım bir çok kişiden inanılmaz güzel yorumlar aldım şarkıyla ilgili. 

Bunun yanısıra bir çok kıymetli ünlü ismin de şarkı ve klip ile ilgili beğenilerini kazandım. Sosyal medya hesaplarında destek veren, parçamı paylaşan onlarca belki de yüzlerce insanı gördüğümde duygularım tarifsizdi. 

 

 

S4- Bununla birlikte YouTube sayfanızda da yorumlarınızı dinleyicilerle buluşturuyorsunuz. Sizce YouTube yorumlarınızı duyurmada etkili mi?

 

Youtube kanalımı ilk açtığımda düşündüğüm şey, sevdiğim şarkıları sevdiğim şekilde yorumlayarak sesimi duyurmaktı. 

Güzel yorumlar ve dönüşler almama rağmen malesef ki pek vakit ayıramadım ve düzenli olarak videolar yükleyemedim kanalıma. Şimdi ise daha profesyonel çalışmalar paylaşıp kendimi daha çok ve etkili bir şekilde duyuracağım.

 

 

S5- Kendi müziğinizi nasıl tanımlarsınız?

 

Yazdığım her satır, yarattığım her melodi aslında kendi kendime kaldığımda yaşadığım duyguların kırıntıları. Benim müziğim, bazen uykumun kaçtığı gecelerim, üzüntülerim, sevmelerim, sevilmelerim, bazen ise en derin mutluluklarım... Tıpkı hayat gibi tüm zıtlıklar içinde saklı. Belki de dinleyen bir çok insanın kendi hayatlarında, kalplerinde aşina olduğu hisler bunlar.

 

 

Ve Son Soru... 

 

S6- Gitme'den sonra yapmayı düşündüğünüz çalışmalar var mı?

 

Tabii ki.. Gelecekte nerde, nasıl ve ne durumda olurum bilmem fakat nefes aldığım sürece duygularımı müzikle buluşturmaktan vazgeçmeyeceğimi çok iyi biliyorum. Ve yazdığım tüm şarkıları paylaşmaya, sesimi duyurmaya devam edeceğim.

 

 

Röportaj - İhsan Tekin. 

 
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..