Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Mesleği: Anne

Benim başımdan da benzerleri geçti tabi, yaptığım iş münasebetiyle. Ama geçen gün bir arkadaşın doktor akrabasının başından geçenleri duyunca, buraya yazmadan edemedim. Ben anlatanın yalancısıyım…

Acilde nöbet. Cumayı cumartesiye bağlayan gece, saat 3. Acile kucağında çocuğu bir anne geliyor. Ağlamaklı, suratı allak bullak…
Doktor: Nedir şikayetiniz?
Anne: Bu çocuk büyümüyor. Ne yerse yesin, ne içerse içsin, büyümesi durdu.
Doktor: (şöyle bir çocuğu süzer, kadının söylediği yaşa göre kilosu, boyu posu gayet iyidir. Ya sabır çekerek söze başlar.) Hmmm. Pazartesiye kadar gözlemleyelim. Hala bir büyüme göremezseniz, tekrar bakalım.

Doktor bence kocaman bir alkışı hak etmiş. Yahu çocuğun büyümediği sabaha karşı üçte mi aklına geldi? Bunun için acile mi gidilir? Büyümediğine neye göre karar verdin?

Ben olsam “nöbetçiler!” diye bağırırdım herhalde.

 
Toplam blog
: 17
: 273
Kayıt tarihi
: 09.08.12
 
 

Ben kimim? Orhan Veli ne demiş kendini anlatan şiirninde: "Evvela adamım, yani sirk hayvanı f..