Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '18

 
Kategori
Magazin
 

Metin Özülkü: KerimCan'ı Tanımıyorum

Metin Özülkü: KerimCan'ı Tanımıyorum
 

 


Ankara'nın parlayan yıldızı Ankamall Alışveriş Merkezi'nde müzik dolu günler devam ediyor.  Ankamall 90'lar konserlerinde bu hafta Eda-Metin Özülkü çiftini ağırladı.  Romantik şarkıların sevilen isimleri Eda-Metin Özülkü şarkılarıyla müzikseverlere unutulmaz bir gün yaşattı. 

Banu Noyan organizasyonuyla gerçekleşen etkinlikte iki ünlü sanatçıya ilgi büyüktü. Şarkılarını sevenleriyle hep bir ağızdan seslendiren Eda-Metin Özülkü çifti, 1.5 saat sahnede kaldı. Konser sonunda Ankamall AVM Müdürü Tahir Yılmaz, çifte teşekkür çiçeği takdim etti. 

METİN ÖZÜLKÜ'DEN MUAZZEZ ABACI'YA DESTEK

İki ünlü sanatçı, hayranlarından gelen soruları da yanıtladı.  Bir hayranı Metin Özülkü'ye "Yapımcısı Muazzez Abacı, Kerimcan Durmaz'ın çıktığı mekanda konser veremez diyerek, konserini iptal etti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz" diye sordu. 

Metin Özkülkü, "Kerimcan Durmaz kim tanımıyorum... Ne yapıyor bilmiyorum ama Muazzez Abacı çıkmak istemiyorsa bir bildiği vardır" yanıtını verdi. 

GÜNÜMÜZ MÜZİĞİ BİZE HİTAP ETMİYOR

Günümüz popüler müziğinin kendisine hitap etmediğini söyleyen Metin Özülkü, "Son dönemde dünyanın geldiği sosyal nokta neyse müzik de aynı paralelde devam ediyor. 80'li, 90'lı yıllara göre duygular eksik. Romantizmin azaldığını görüyorum. Beğenmiyorum diyemem, bugünün içine doğanlar için keyiflidir ama bize hitap etmiyor" diye konuştu. 

YENİ ALBÜM GELİYOR

Yeni albüm çalışmasından da bahseden Metin Özülkü, "30 yaş üzerine hitap eden, iddiasız şarkılardan oluşan bir albüm projemiz var. Kapakta not düşeceğim 30 yaş altı dinlemesin diye..." sözleriyle alkış aldı. 

İŞ ARKADAŞI MIYIZ EŞ MİYİZ KARIŞTIRIYORUZ

Uzun evliliklerinin sırrını da anlatan Eda Özülkü, "Evliliğin sırrı 'Ya sabır'... 30 senedir birlikteyiz. Tabii ki güzel zamanlarımız olduğu kadar sıkıntılı zamanlarımız da oldu. Galiba kadın isterse devam ediyor evlilik. İki müzisyenin aynı evde yaşamasının hem zorluğu hem avantajı var. Bazen karıştırıyorsunuz iş arkadaşı mıyız, eş miyiz diye karıştırdığımız oluyor. Üretim aşamasında büyük avantaj. Birbirimizi eleştirerek doğru şeyler yapıyoruz. 

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..