Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Metro girişinde dağıtılan ücretsiz gazeteler

Metro girişinde dağıtılan ücretsiz gazeteler
 

Merhabalar

İstanbul'un hemen her yerinde dağıtılan ücretsiz gazeteleri görmüş olmalısınız isimleri ;

20 dakika ve Gaste.

İşte bu ücretsiz gazeteler Metro girişlerinde de dağıtılıyor. Sayfalarının çoğu reklam içeren bu gazeteler çevre kirliliğine neden olmaktadırlar. Kısa zamanda okunup Metro içine ve basamaklara gelişigüzel atılmaktadırlar. Özellikle basamaklara atılan bu gazeteler inişlerde insanların kaymasına neden olmakta ve görüntü kirliliğine yol açmaktadır. Emin olun bir seferinde Metro vagonunun yerleri tamamen gazeteler ile kaplı idi.

Geçenlerde Metro girişinde bana uzatılan gazeteyi alırken dağıtımı yapan görevlilere insanlara gazete verirken yerlere atmamaları konusunda uyarmalarını rica ettim.

Bir kaç gün sonra yeniden Metro'yu kullandığımda dağıtımı yapan arkadaşların yanında çöp poşetlerini gördüm. Okunmuş gazeteleri buraya atıyorlardı. Hem kağıt israfının olmaması hemde görüntü kirliliğinin ortadan kalkmasına sevindim. Umarım uzun süreli olur.

Okuyanların da bu konu hakkında duyarlı olmasını rica ediyorum.

Yaşanılası bir şehirde güzel ve temiz günlere birlikte...

Not:"Merhaba Arkadaşlar" isimli ilk blogum yayına biraz gecikmeli olarak çıkmıştır. Okuyan ve duyarlılık gösterip Hoşgeldiniz diyen ve demeyen herkese teşekkürlerimle.

Fisun KUŞCU




 
Toplam blog
: 14
: 1269
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. Yurduma Atatürk sevdalısı iki çocuk yetiştirmenin gururunu yaşıyorum. Haks..