Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

MİLLİ BİRLİK BERABERLİK...

MİLLİ BİRLİK BERABERLİĞE YÜRÜYELİM

100 sene önce

Büyük yıkımla karşı karşıya kaldık

Allah yardım etti

Büyük Deha

Atatürk’ü yanımıza koydu

Onun

Dâhice

Yol yordamlarıyla

Büyük yıkımdan ucuz kurtulduk

Allah rahmetler eylesin

Büyük komutanımıza

 

Bana göre

Bu yıkımla karşı karşıya geliş nedenimiz

Gerçek anlamda

Halk olamayışımızdır                  

Eğer

Gerçek anlamda halk olsaydık

O koşullarda

Sonumuzun felaket olacağını görürdük

Bizi bu yola sokanlara engel olurduk

Doğru yol yöntemle

Kolayca o tehlikeyi atlatırdık

 

Şükürler olsun ki

Atatürk çıktı geldi başımıza

Onun

Doğru yol yöntemleriyle

Yedi Düvele karşı koyduk

Burunlarını yere diktik

Kuyruklarını kıstılar

Yurdumuzu terk edip gittiler

Bize de

Yıkımın zararlarını gidermek kaldı

 

Büyük Atatürk’ümüz

Aklı bilimi insanlığı kullanarak

O yıkımı düzeltti

 

Kalan yığınla borcu ödedi

Ülkenin

Tüm eksiğini gediğine el attı

Çok da güzel düzeltti

 

Ülkemizi

Cumhuriyete dönüştürdü

Yaptığı en büyük bir iş de buydu

Bir nevi gözü karalıktı yaptığı

Halk bilinci oluşmamışken

Halk yönetimi kurdu Rahmetli

Bu bilinç gelişir dedi

 

Doğru da düşünmüştü

Biraz zor ilerliyor halk bilinci ama

Yine de

Umutsuz olmamak gerekir

Zaman içinde

Gerçek halk bilincine ereceğiz

 

Buna inanıyorum ben

Tıpkı Atatürk’ümüz gibi

Herkesin de inanıp

Bu yolda

Yol almasını öneriyorum

 

Gerçek insanlık

İnsanın

İnsanlık bilincine erip

Kendini

Kendisinin yönetmesidir

 

Günümüze bakınca

Bir takım

Sorumluluklar noksanlığı

Görüyorum

 

Şöyle

Halk yöneten benim diyecek

Bunun için

Milli Birlik Beraberlik yaşayacak

Yazık ki bu yok

 

Aslında

Olan biten ne varsa

Hepimiz ondan yararlanacağız

Yokluklar varsa

Hepimiz

O yokluğun ceremesini çekeceğiz

 

El birliğine

Dil birliğine

Akıl birliğine

Ulaşıp yokları var edeceğiz

Bu var mı yok tabii

 

Olmalı ki

“Birimiz yer

Birimiz bakar

Kıyamet ondan kopar” sözü

Silinip gitmeli dilimizden

 

Bugünlerde

Herkes

Kişisel çıkar peşinde

Hem de delicesine

Hak etmediği kazancı

Fırsatçılıkla elde etmeye kalkıyor

 

Bu yaklaşım

Egoizm şahlanışıdır

Ulusal yaklaşım değildir

 

Şu Dolar olayı

İnsanı üzüntüye sokuyor

 

Halk

Bilinçsizce Dolar alıyor

Alıyor da ne oluyor

Acabalarda delleniyor

 

Olacağı şu

Yarın elde kalacak o Dolarlar

Gerçekçi yönetim

Geliştireceği programla

Ulusalcılığa yakışmayan bu durumu

Düzeltecek

Onlar utançlarıyla kalacaklar

 

Millet demek

“Birimiz hepimiz için

Hepimiz birimiz için” demektir

 

Halkımız

Halkım demeli

Geleceğimizi kararttırmamalı

Geleceği aydınlık tutmalı

“Ben de ben” demekten vazgeçmeli

Yöneten olup doğruya varmalı

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..