Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Milli Eğitim Bakanı'nın koltuğu gidebilir

Milli Eğitim Bakanı'nın koltuğu gidebilir
 

Dün eğitim dünyamız mükemmel bir yöneticiyle tanıştı 23 Nisan törenleri sayesinde. İstanbul’da bir ilköğretim okulu müdürü törende bir grup kız öğrenciyi ecnebi müziğiyle, ecnebi kıyafetleri içinde ecnebi dansları etmekten kurtardı. Oysa tören ne kadar güzel gidiyormuş, törenin dini motiflerle süslenmiş bölümü tamamlanmış son derece mutluyken ortaya çıkıvermiş gavur müziğiyle danseden göbekleri görünen artık ergenlik zamanı gelmiş 6 yaşındaki kızlar... Müdür bir kahraman edasıyla çıkıveriyor ortaya öyle bir dönüşle varıyor ki kürsüye, kapatıyor gavur müziğini... Vesselam bir nesli kurtarıyor bu kahramanca hareketiyle. Öğrencilere bu zararlı şeyleri öğreten öğretmeni orada bir güzel dövseydi süper olacaktı.

Şimdi İstanbul Milli Eğitim Müdürü, hatta Milli Eğitim Bakanı makam koltuklarına daha sıkı sarılmalılar. Her an bu koltuklar gidebilir. Milli Eğitim camiası böyle müstesna yöneticiyi bir ilköğretim okulunda harcayacak değil ya. En azından Milli Eğitim Müdürü hatta Milli Eğitim Bakanı olmalıdır

Gazetede yayımlanan haberin burada sözedilen yöneticiyle bir ilgisi olabilir mi acaba? (1)

Not: Bu okul müdürünün basamakları büyük bir hızla tırmanacağı dönemin bir an önce bitmesini diliyorum. Gösteriyi hazırlayan öğretmeni kutluyorum. Bu görüntüleri çeken veli gerçek bir kahramandır.

(1) 23 Nisan'da Müdür skandalı (24-4-2008): http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=520463&Date=24.04.2008

Ankara, 24 Nisan 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..